2008. augusztus 13., szerda

új utak



új táskával új menkülőútvonalat találtam a múzeum körúton. remek. jól tudtam haladni, senki nem lepődött meg.
rájöttem, hogy képes vagyok megkapaszkodni a demszkáj oszlopokba piros lámpánál, és onnan elrugaszkodva elindulni. és még a végén trackstandelni is megtanulok. nem hittem volna, hogy ennyire fejlődőképes vagyok. hát 2 év kellett hozzá...
ez a deutérium táska nagyon szuper, csak túl sok zseb van rajta. azt hittem, hogy tegnap tüzetesen átvizsgáltam, ám ma reggel megint találtam benne új zsebeket. az én minimalista létemnek ez meglepően sok. mind1, majd hozzászokok.
10 db zipzár van rajta, és amik párban vannak azokat össze is lehet patentolni (befosás).
kérésre itten van. vagy linket kellett volna idebiggyesztenem?

5 megjegyzés:

norbijúzer írta...

tegyél fel róla képet, kiváncsi vagyok, h milyen az a zsák :)

norbijúzer írta...

jó néz ki :)

babácska írta...

éjjel fél egy ????????
erre kiváncsi vagyok

babácska írta...

aha
nálam meg 3:57
te zsempi
állitsd át az időt !!!

zsempi írta...

jaj neee, hol?