2008. szeptember 26., péntek

békávé

szombaton eü okok miatt felültem a metróra. a lehel térnél bemondtak vmit, de semmit nem lehetett érteni, mert úgy recsegett a hangszóró. és vagy 5 percet álltunk (legalábbis nekem ilyen soknak tűnt). hát már majdnem bőgtem. tegnap is békávéztam, és szintén a sírás 6árán voltam. ezt váltja ki belőlem. de néha muszáj használnom. igazából azon akadtam ki szombaton, h ha szar a tetü hangszórójuk, akkor miért nem képesek bemondani a metrószerelvényben, h mi van?! ez az utastájékoztatás...
tegnap meg szakaszjegyet vettem. bazz, sorbaálltam érte, olyan tetü lassan csinálta a nő. nem is az. hanem érted, odaraktak ketreceket a megállókba, s most ott árusítanak. mindent kézzel nyomnak. hát hihetetlen ezek abalkáni körülmények. de már a balkánit se biztos, h jogosan használom, mert lehet előbbre tartanak, mint mi.
ma vonatozni fogok. a máv is ki tud akasztani. úgy 1általán az utazásra nagyon érzékenyen reagálok. a bicilin is tudok dühöngeni, de azt könynebben viselem, s nem nagyon kellett
ott még bőgnöm...
hja, nemtomilesz, ha nem gyógyul be a fogam helye, és békávéznom kell... remélem összeszedi magát...

Nincsenek megjegyzések: