2015. július 9., csütörtök

elütöttek

remélem többször már nem kell ezt a címet adni egyetlenegy bejegyzésnek sem.
gyors poszt lesz, gyorsan az esemény után, ui. szerencsére nekem semmi bajom nem lett. oké, megrántottam a nyakam. ennyi. viszont a bicikli...

hogyan volt?
mentem a kiskörúton, kálvinnál pirosat kaptam, s megálltam. aztán hirtelen a földön találtam magam. mi ez? gyorsan felugrottam, s látom, hogy 1 autó a hátsó kerekemen áll. én néztem, fogtam a fejem, elkezdtem káromkodni, hogy mi a kurvaannyáért jött belém, nem látta, hogy állok előtte, végig előtte mentem, nem hiszem el!!!!!!!! néztem a biciklit, rommá törve. persze elkezdtem bőgni, hogy már megint miért. odajött 1 bringás srác, aki elmondta, hogy ez a nő többször leszorította őt is, látta, hogy gáz. az autó bal első kerekén a gumi kivágódott. a nő ült az autóban, én néztem, kérdezte, arrébb menjünk -e. ja az jó volna. begurult a kecskeméti utcába, én vállon a biciklivel. a srác csinált fényképeket megadta a számát, ha bármi van, hívjam.
mivel nem lett semmi bajom, ezért nem akartam belekeverni a yardot, mint köztudott, priuszom van, s hiába voltam biztos abban, hogy vétlen vagyok, mégis azt gondoltam, hogy sose lehet tudni, kinek hol van ismerőse, jobb ha kierőszakolok belőle némi pénzt, s elfelejtjük 1mást.
természetesen a nőnél nem volt annyi kp és bankkártya sem, ahogy ez a volvo-soknál lenni szokott. meg is kérdeztem tőle, hogy ilyen autóval mászkál pénz nélkül?!
akkor ment  a telefonálgatás. hívtam tesómat, ő a férjét. rendőr, nem rendőr? látszott, hogy a hátsó kerék kuka, de mi van a többi alkatrésszel? azt nem lehetett megállapítani így, hogy a kerék nem mozdult, meg síkideg voltam. a nő nyilván nem akart fizetni, menjünk bringaboltba, s nézzék meg.
látszott rajta, hogy nem akar átverni (bár még nem mondta meg a biztosítási kötvényszámot, pedig már reggel van, és tegnap estére ígérték) és ő is meg van ijedve, de azért nem bíztam benne nagyon. mondtam neki, örüljön, ha nem hívok rendőrt, és megússza azzal, hogy fizet.
végül a baross utcába mentünk az allezbe: kerék kuka, első villa kuka, hátsó sárvédő kuka, papucs elhajlott, 1előre ennyi. elmondta a boltos, hogyan kell eljárni: 1.baleseti kárbejelentőt kitöltünk 2. elviszem az autós biztosítójához 3. bringabolt megcsinálja a bringát, tételes áfá-s számlát ír róla 4. én kifizetem 5. ezt a biztosító bekéri 5. kifizeti nekem. abban reménykedem, hogy 100 %-ot fizet. a játék valószínű 60.000 ft felett lesz.
közben szereztem ilyen kárbejelentőt, azt kitöltöttük, letegeződtünk, elnézést kért, rámcsodálkozott, hogy milyen nyugodtan viselem.
megérkezett a férj is, kézfogás, letegeződés, jó hogy nekem nem lett semmi bajom. kicserélte a kereket. ráíratta a feleséggel, hogy elismeri, hogy ő volt a hibás, hívnak este, pá, ne haragudjak, vigyázzunk magunkra.

a szitu az lehetett/volt, hogy a kiskörtéről az üllőire a 2 balarakanyarodó sávnak előbb lesz piros, mint amelyik továbbmegy a szabadság híd felé, s én megálltam, mert balra akartam menni, ő meg a szélső balrakanyarodóban jött utánam, észbekapott, hogy 1enesen akar menni, sávot váltott, csak nem vett észre, nekemjött, fellökött, áthajtott a bringán, majd megállt.

és már megint rajtam keresnek fogást a rokonok meg az ismerősök. miért nem bkv-zok? miért nem a bicikliúton megyek? nevetséges. a kálvin téren... balra... majd 1x jól meghalok, önfejű vagyok, tanknak hiszem magam, kánikula van, csökken a koncentráció. a kibaszott kurva életbe! ha 2 hónapig kánikula lenne, akkor halomra gyilkolnák 1mást az emberek? mert a frontra fogják, az öregségre, a cukorbetegségre, a kutyára, a gyerekre, mindenre... csak a felelősséget nem vállalják. az orvosok is faszkalapok, hogy mindenféle embernek megadják a jogsit, akik bekómál6nak, reakcióidejük 100 s, rozzantak; és mások meg miattuk lesznek áldozatok. mert nem képesek 1esek belátni a korlátaikat. túl toleráns ez a világ. a toleranciával elég sok bajt okoz. azt másfelől meg 1általán nem toleráns.

feltettem a kérdést: a konát vagy a colnagot tegyem meg potenciális áldozatnak a városban? a kona mellett döntöttem. beüzemeltem: feltettem az új nyerget, a régi spd-pedálokat. igen fura volt rajta ülni. mintha kicsi lenne. majd még állítok rajta. és a nyereg gyorszárját kicserélem fixre, mert ez 1 szar, vándorol. ráadásul kb. 1 hete nekiállt fájni a bal csuklóm, és az 1enes kormányon nagyon szar támaszkodni, és az 1. váltó használata is fáj. az áttétel is fura az outi  után. erősebb lettem, na! :)

Nincsenek megjegyzések: