2016. január 18., hétfő

zsonglőr

2015. december 31-én 23:58-kor megfogadtam, hogy 1 év múlva tudok monociklizni. (a videót nem teszem közzé, mert... hát este 8-kor már szórakoztunk...
még nem gyakorlom, viszont elkezdtem dobálni a zsonglőrlabdákat, és elég jól haladok. múlt 7fő óta naponta 20 percet szánok rá, és jól lát6ó a fejlődést. találtam 1 srácot, aki megmutatja a lépéseket a 4labdás zsonglőrködésig. leellenőriztem újra a videót, és kiderült, hogy egész közel vagyok hozzá: azaz már elsajátítottam a hármas trükkök közül majdnem mind1it, a 7en elkezdhetem 4 labdával! kéne 1 4. labda. van 1 saját magam által varrott, ami lehet, h véletlenül nagyon hasonló tömeggel bír, mint a 3 1forma, +-10 g.
1előre csak ezek a dolgok motiválnak.

vettem a játékboltban 1 másik típusú bohócorrot, azonban túl kicsi, nyomja az orromat. arra gondoltam, hogy hidegben felteszem, és akkor nem fagy le az orrom. odaajándékoztam balázsnak, neki nem szorított, és hazabiciklizett benne. nem párásodott be a szemüvege, csak ki kellett borítani a bohócból a nedvességet. ez műanyag. a kikás szivacsból van, de az leesne szerintem menet közben. meg nem is lehet benne olyan jól levegőt venni.
még van 1 másikfajta, azt is kipróbálom.
balázs mondta, h dolgozott 1ütt 1 bohóccal, és a bohócoknál már nem divat az orr, max. pirosra festik.

amikor megkért soma, hogy dobáljam a labdákat, akkor mutatta, hogy a bohócorrot is vegyem fel hozzá. elég nagy kiterjedése van, nem jó benne labdázni, zavar.

az van, hogy lehet nem motivál semmi az írásra. alkotói válság hónapok óta. ez gyanús. jó lenne írni.  a december 13.ai gyalogtúra beszámolót se "adtam le", és szombaton, január 16-án voltunk a bartina 30-on, arról is kéne pötyögnöm valamit, hogy később jószívvel vissza tudjak rá emlékezni. a testem eléggé megsínylette. még mindig nagyon fáj, pedig már 2 nap eltelt. nem való nekem a gyaloglás... totál kicsinál.
legalább lefényképezhettem volna a labdákat...
majd este.
addig ideszúrom a túra legszebb képét (általam), ami valóság volt, nem mese, hiába is tűnik mesébe illőnek.

Nincsenek megjegyzések: