2018. január 31., szerda

mi ez?

mi ez?

mit írjak még ide?

bicikli
7főn idegből, bánatból bicikliztem hazafele. a végén siettem. amikor kanyarodtam fel az aszfaltról a térkőre nagy sietve, kicsúszott alólam a bicikli, durr, balra el. leestem. felpattantam, ahogy szoktam, és hazatoltam a bringát. onnan nincs messze. dühös lettem még inkább. tudtam, hogy csúszik, napok óta ilyen takony fedte az utakat, erre sietek. máskor is csúsztam meg már fölfelé kevésbé taknyos úton. lett a combomon 1 nagy lila folt, plusz beütöttem a könyökömet. szerencsére felvettem még 1 pulóvert, így puhábbra estem. viszont így is kiszakadt a zsírúj, méregdrága aláöltözőm...
nem csak én próbáltam ki az utat közelebbről, még 3 közeli bringás ismerősöm járt így.
tegnap jött a nagy meleg a nagy széllel kombinálva, és végre eltakarította ezt a dzsuvát az utakról.
megfigyeltem, hogy van amikor olyan új járdát csinálnak, amit a végén forró kátránnyal vagy miaszösszel vonnak be. éppen nem szösz, mert olyan, mint a tükör. azon ha nagyon új, úgy megáll a víz, mintha teflon lenne. tényleg ilyen nagy cseppekben gyűlik össze. és gyorsan benedvesedik, ellenben nehezen szárad. eléggé csúszik. az idő múltával ezek a rossz tulajdonságai fokozatosan eltűnnek.

kitaláltam magamnak 1 új hobbit: betonkeverőket fogok fényképezni. csak az a baj, amikor meglátok 1et, éppen biciklin ülök, így esélytelen lefotózni. vagy ha gyaloglok, akkor nincs nálam telefon/fényképezőgép. vagy mire előkotornám, zöldet kap, és továbbgurul. így 1eelőre csak magamnak jegyzem meg, hogy milyen szépek. múltkor 1 betonkeverő nagyon kicentizett. ezt személyes sértésnek vettem. mi az, hogy a kedvenceim közül 1 veszélyeztet engem?! régebben volt 1 betonkeverő, aminek a tartálya diszkógömbre volt mintázva. az nagyon menő volt. nem tudom, mi lett vele.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyümölcs joghurtos doboz

zsempi írta...

az élelmiszer téma stimmel, meg a doboz is

Névtelen írta...

Fagyisdoboz, amit NEM egy villára szúrt marshmallow-al pucoltak ki.

zsempi írta...

hát ez vicces.
házikészítésű a cucc, elég csak 1 ö.tevőt kitalálni

Névtelen írta...

Egyszerűen a kicsapodott olaj és a víz keveréke csúszik...
A NAGY könyv szerint illene (civilizált országokban) homokszórni és lemosni.

Amúgy milyen gyümölcs érik január végén?

Éhes Pupilla írta...

mindjárt 1 év!