2008. október 28., kedd

lopnak

úgy tűnik, lelopták a km-órámat a binyiglimrül... pedig lafogott, nem is volt feltűnő, h ott van. ideges vagyok 1 cseppet. sőt. kibaszottul. mi a rossebbet kezd vki 1 km-órával? semmit. vmi agyatlan barom volt. kívánom neki a legrosszabbat, ez a minimum. én meg vehetek újat. úgy utálom, h mindent ellopnak. nekem ez min 3 ezer forintomba kerül majd. a tolvajnak 1 mozdulat. száradjon le a keze. sőt, rohadjon le, az biztos rosszabb.
azért örültem, h reggel végre 6 nap után biciklizhettem.
mingyá sírok a km-óra miatt. benne volt a sokezer km... rohadék tolvaj. az emlékeim... az életem... az életem 1 nagyon fontos része...

holnap megírom a horvátországi élményeimet. inkább gondolati mint fizikai...

5 megjegyzés:

norbijúzer írta...

milyen típus volt?
egyébként meg száradjon le a keze az ilyeneknek, de gyorsan!

zsempi írta...

cateye velo 8... azt hittem, ez nem lesz fogyóeszköz nálam... végül is kb 3 évig tartott. a biciklivel 1idős. akkor 5?

norbijúzer írta...

nah, nem gondoltam volna, hogy véletlenül pont ilyened van!

van egy ilyenem konzolnélkül. vagyis ilyen (mert lehet, h neked az újabbfajta van): http://www.velo-x.hu/pic/public/0705kmora/0705kmora00003_lead.jpg

nullkilométeres, mert amikor én vettem, akkor nekem csak a konzol kellett a szettből (külön konzolt venni is majdnem ennyibe fáj :/ )
szürke színű, nem fekete.

zsempi írta...

hűha, ezek kompatibilisek 1mással? azt hittem, biztonsági okok miatt nem. akkor bizniszeljünk! avgy legalábbis próbáljuk meg

norbijúzer írta...

jó.
elrakom a zsákba, és valamikor, amikor összefutunk, elbizniszeljük.