2013. augusztus 28., szerda

megjöttem

ezentúl írok címkéket.
visszatértem kelet- majd nyugat- európából. 2x5 nap biciklizés-BIGezés volt. igazán nagyszerű napok voltak ezek. én csak örülni tudok a helyzetemnek jelenleg. persze néha elkap az ideg, de alapvetően minden szuper velem és körülöttem.
mire legépelem, meg megcsinálom a 2 biciklizés anyagát, el fog telni jópár nap.
ezt csak azért írom, hogy legyen már valami.

annyit elárulok, hogy keserves volt átülni az országútiról a fixre. úgy lihegtem, kapkodtam a levegőt, szinte szenvedtem, mintha 2 7ig nem biciklizéssel, hanem fekvéssel töltöttem volna az időt. most már kezdek visszaállni, felvenni a pesti ritmust, ami 1ébként abszolút nem hiányzott.
csakúgy mint semmi meg senki más. külföldön biciklizés közben én úgy el tudom felejteni, hogy léteznek rokonaim meg 1éb barátaim, hogy az már félelmetes. 1xűen én vagyok meg a bicikli meg a közvetlen környezet. a tökéletes jelen. hát ez van. akkor legalább elmond6om, hogy jól ki tudok kapcsolódni nyaralás alatt. a nyaralás értelme végül is ez :)
azért ideteszek 1 képet. ez a tauernpaßról (641 BIG) lefele menet készült.
a hegyek, a hegyek...
ezzel most bezsebeltem 9+7 BIGet, ami azt jelenti, h 2. szintre kerültem. juhéjj.
na, majd jövök.

Nincsenek megjegyzések: