2014. június 12., csütörtök

szenvedés

igen, az van, hogy tanulnom kéne, s a 6ásfokom a 100 %-tól jelentősen elmarad. mihez hasonlítsam magam? valami lepusztult erőműhöz tudom. bár nemtom azok hogy nyomják.itt van 1 kép, hogy végre vmi színes is legyen. a mentás-csokis málnatortám a mutternak nem jött be, csakúgy, mint a borsófőzelékem- az túl híg volt. a mama is így szokta. de nem hiszi el. ugyanaz az íz, csak kicsit hígabb. most minek tegyek bele annyi lisztet? vizet se kellett volna annyit, az igaz hehe. a nagy főzeléktudományom megbukott. az íze persze jó.  apa is megmondta. amikor enikő anyukája hozott a bölcsiből kapormártást, na, az volt az igazi durvulás: úgy nézett ki, mint amikor télen ráesik a hó a mezőre, s itt-ott kilátszanak a füvek. benne nagy lisztcsomók. és olyan sűrű volt, hogy meggállt benne a kanál. ez az
1 előnye volt. hogy hasonlított a természetben valamihez. bezzeg a mutteré: az alapszíne zöld, nem fehér, és tele van kaporral. messziről érezni az illatát. és elég híg. ezt már biztos leírtam, de ismétlek, hisz a) úgysem keres utána senki, b) aki olvasta, az sem emlékszik rá. a kapormártáshoz időnként szoktunk sütni párizsit. bevágtam a szeleteket 5-6 helyen, a serpenyőben megpirítottam. ahogy vizet veszít, úgy ö.pöndörödik, olyan lesz, mint 1 virág- szerintem. apa vacsorázott, ette a párizsit, s így szólott: jó ez a csillag.
szerinte csillag. ezööö vicces. csak ideidézem, s máris mosolyra húzódik a szám.
tegnap jutott eszembe, h 1x a szhelyi rokkkfesztiválon 1 (vasutas) ismerős ezt mondta nekem: nem tudom eldönteni, hogy te vagy hülye vagy azt nézed annak, akivel beszélsz. pedig ha másra nem is (az egész fesztiválból), de arra emlékszem, hogy nem néztem hülyének.
itt van balra ez a csodálatos nyúl. húsvétra festettem fogkefével és a mutatóujjammal. az eszközhasználó ember/mérnök-agy.  ha nincs ecset, akkor muszáj kreatívan hozzáállni a dolgokhoz.
és itt van ez a csodálatos királyfi. ezt is húsvétkor alkottam.
itthon más a víz, mint pesten. vagy mégis minek tud6ó be a következő jelenség? útifűmaghéjat keverek el vízben, azt iszom esténként. béltisztítás. nagyon szuper cucc. a 6ása szuper, amúgy fűrészporízű, és nem szabad szarozni vele, gyorsan le kell nyelni, mert hányingerkeltő tud lenni. ez 1 élelmi rost, megszívja magát vízzel, és bekocsonyásodik. sietni kell vele, mert zselllésen nem jó meginni. végighalad ez a kocsonya a bélcsatornán, és megköti a fölösleges szemetet- így tisztít. szóval ha pesten elkeverem a vízben az útifűmaghéjat, akkor sok részecske rátapad a pohárra, itthon pedig alig. pedig a sebesség azonos. itthon 2 üvegpohárral próbálkoztam, mind2nek ugyanolyan kevés tapad fel az oldalára. más résztvevője nincs a reakciónak, tehát csak a víz lehet a hunyó.

mi van még? ó, a velence 10x! erről majd később. úgy 1 óra múlva, hahaha. ebből sej... inkább nem mondok semmit,

Nincsenek megjegyzések: