2014. augusztus 12., kedd

1098

1098
az új háromlabdás (kaszkád) rekordom. végre 1000 fölött vagyok.
az az érdekes, hogy el6ároztam, hogy MOST rekordot döntök. és sikerült!

bicikli
mindennel le vagyok maradva.
nincs ihlet.
pedig a dolgok történnek.

pl. alpesi hajtóművel hódítom meg az olasz és osztrák hegyeket vasárnaptól. addigra ö.szedem magam fizikailag. beteg voltam, s ez kicsit lepusztított.
vasárnap kipróbáltam. jó lesz ez. nekem is kell 1 kis könnyedség. jaaaajjj, már annyira várom! végre jó utakon biciklizhetünk! és szív6ok olasz levegőt! minden évben megadatik a napfényes itálióból pár nap. de jó, hogy ezt végiggondoltam. most sokkal jobban érzem magam, mint 5 perce.

és a bianchi maratont kb. 10 km után adtam fel, mert kitört/lazult az 1ik küllőm, és totál ki kellett lazítani a féket, hogy elforogjon a kerék. így visszagurultam a rajthoz nagy bánatosan. már bőgni sem tudtam. pedig nagy gyakorlatra tettem szert sírásban az elmúlt 1 évben...

1ik du. mentem a margit körúton 2 kocsisor között. látom, hogy túl szorosan vannak az autók, nem fogok elférni. lassítok, erre a terepjáróból kinyúl a sofőr...
...és behajlítja a visszapillantót!
:)

mostanában, maikor zárójelet gépelek, valahogy nem sikerül megnyomnom a shiftet, és 8-as lesz belőle


Nincsenek megjegyzések: