2015. december 3., csütörtök

röfi

ez a következő műalkotásom. így lehet felhasználi a disznó holttestét. sajnos eszembe se jutott felnagyítani a képet, mielőtt rákerült a disznóra, így szabadkézzel improvizáltam a száját, ami valljuk be, kicsit béna lett. remélem, amúgy felismerhető.
órjási volt a röfi, 280 kg. volt is vele munka bőven. ilyen nem volt mostanában: a fagyasztást vasárnap reggelre kellett halasztani, mert úgy elment az idő. előhozakodtam azzal az 5lettel, hogy töltsünk (kenő)májast is. bár lehet nem emiatt csúsztunk meg időben. érdekes, disznóvágáskor pörzsölésig készülnek fényképek, azt' vége. utána már nincs idő bohóckodásra. kéne 1 hivatalos fotós... annyira vártam már ezeket a kajákat! rég fordult velem elő ilyen. de a munkára este már ráuntam. a combhajlító izmaimat megdolgoztattam. sőt a sok hajolgatástól a fenekemben izomláz lett.mást nem írok. zsírt sütni már mindenki megtanul6ott régebben. a többi nem lényeg.
kecses. kamilla szerint balerinás



kérészéletű művészet 1.

kérészéletű művészet 2.

kérészéletű művészet 3.

mégse törölhető nyomtalanul
fekete-fehér

4 megjegyzés:

testvér írta...

jó lett!
menő

zsempi írta...

kösssz!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Hogy vágták le? Nehéz volt?

zsempi írta...

lövés --> szúrás. én nem voltam jelen, nem tudom, mennyire volt nehéz.