2015. december 3., csütörtök

tányér

ugye, milyen szép étel?!
saját fejlesztés: házi szalonnát zsírjára sütöttem, majd rádobtam kisebb kockákra vágott főtt krumplit, s 1 kicsit együtt sütöttem. egy tálban ö.kevertem bolti elkészített tormát meg tejfölt (én salátába mindig 12 %-osat szoktam), sót, frissen őrölt borsot, és a langyosra hűlt szalonnás krumplit beleforgattam. tetejére mustárcsírát szórtam. ezért ilyen szép, különben semmilyen lenne. van 1 tormaleves receptem. ennek a krumplisalátának az íze pont arra emlékeztet. nagyon finom. jó sok öntetet érdemes csinálni, mert éjjel megszívja magát a krumpli. a képen nem látszik, de az enyém kicsit száraz lett. hagymát nem tettem bele, de nem árt6 neki. a csíra az ízhez igazából nem tett hozzá, csak a látványhoz.

megint a gyalogosokat kell szidnom. de 1xűen gyakran kiakasztóak. mintha az övék lenne az egész város. kanyarodtam ki az üllőiről jobbra a kálvinnál. hallottam, hogy jön a mentő mögöttem. a kifele menő sávokat elfoglalták az autók, viszont ilyenkor, amikor nekik piros van, a befele üres szokott lenni, keresztben a gyalogoknak zöld van. na, itt akart elmenni a mentő. és baszki, jön a mentő, a gyalogosok meg nyugodtan sétálnak át a zebrán... nem akartam hinni a szememnek. igaz múltkor is áttolta 1 anyuka a babakocsit a mentő előtt. mit várok?
...
ezt most kibocsátom, mert hamarosan jön a disznóvágásos bejegyzés


Nincsenek megjegyzések: