2016. április 11., hétfő

átlépés

egy másik dimenzióba? felosztom az életemet most. élet az okostelefon előtt és után. most már utána vagyok.
nem tudom, sírjak -e vagy nevessek. némely tekintetben butább, mint a hagyományos mobiltelefonok. kicsit rosszul is éreztem magam miatta vasárnap reggel. komolyan. ez őrület. ilyen miatt fájt a gyomrom... persze gyorsan lemerítettem vasárnap este. viber hollandba meg 1éb basztatások meg csacsogások...
csengőhangnak balu kapitáááányt akaroooom! csak nemtom hogyan kell. majd megkérdezek vkit, aki ért az ilyenekhez.
szegény mama, amikor felhívtam keresztapámat mobilon (1ütt laktak), és átadta a mamának a telefont:
- édesanyám, az andrea az, jöjjön.
- hogyan kell?- ezt mindig megkérdezte, hallottam :)
- ugyanúgy mint a másikat, tegye a füléhez.
ez olyan cuki sztori. így jut eszembe a mama gyakran. mit hogyan mondott meg csinált. a szavak, a hangsúly...

Nincsenek megjegyzések: