2016. április 22., péntek

tejhab

cappuccino
látszik vmelyik képen a mikiegér kéz mínusz 1 ujjal? még gyakorolnom kell a tejhaböntést... a fényképezőgépen (telefonoooon) jobban kivehető... 

shake titok
megosztom tudásom: úgy kezdődött a sztori, hogy vettem magamnak a piacon 1 csomó banánt, csak sokat utaztam vele, és megpunnyadt, nem bírtam volna megenni 7 db-ot, ezért meghámoztam, feldaraboltam, és lefagyasztottam őket. kitaláltam, hogy a fehérjeturmixba teszek adagonként 3 db-ot, és így lesz valamilyen íze. ugyanis a sós karamellásban már csak az édeset éreztem, az is édesítőszerből jön, amit már nagyon meguntam. utálom az édesítőszerízt. inkább cukrot eszek, annak nincs mellékíze. a karamell és a banán amúgy is illenek 1máshoz. múlt 7en megkezdtem a natúr fehérjeporomat. tejjel öntöttem fel, fagyasztott banánnal ízesítem. mellékesen: ha tejjel készítem, nem vízzel, önmagában is finom, tehát totál fölösleges édesítőszeres-ízesítettet venni. a banán+natúr kombó nem kíván plusz cukrot. a fagyasztóban van
eprem, azzal is leteszteltem. adagonként 2 tk. cukor kell bele. és az eper nem jön úgy szét, mint a banán. szóval mindenkinek melegen ajánlom, hogy hagyjon fel az édesítőszeres fehérjeporral, fagyasztott, kiolvasztott gyümölccsel és rendes cukorral/mézzel készítse. ez azért fontos, mert ha kienged szobahőre, akkor megpunnyad/plöttyed, és könnyebben szétveri a shaker. vagy hát ha valaki szereti az édesítőszerízt... tőlem tegye. de nem hiszem, hogy egészségesebb, mint 2 tk. kristálycukor. a szénhidrátot amúgy is pótolni kell. ez érhető volt, HE? :)

öntöde múzeum
balázzsal megvetettem az új northwave biciklis cipőmet plusz kértem tőle 1 ipa-t. ebből az lett, hogy bementünk 2 kocsmába, és még a cba-ban is vettünk  sört. az 1. kocsma után a bem józsef utcába tévedtünk, és nyitva volt az öntöde múzeum, így bementünk végignézni. az elején fel van függesztve több kisebb harang, amiket ki lehet próbálni, van hozzájuk kongató is. tökkirály. jó hangosak. haladtunk tovább, és balázs hozzáért vmi kiállítási tárgyhoz, rászólt a teremőr néni, hogy tilos. ezek után tisztes távolságot tartottunk tőlük... egy db-ig... ki volt állítva 1 mosóüst, amire rácsodálkoztunk, hogy ez meg hoyg lehetett, hogy szerencsétlen mosónőnek vasüstöt kellett cipelnie vízzel meg ruhákkal. hogy bírta el? vagy 40 literes vasedény. nem bírtuk ki, körülnéztünk, és ketten megemeltük. ketten elbírtuk. szerintem nem vett észre minket a teremőr, de balázsnak volt igaza, mert utána végig a sarkunkban volt, mint 1 biztonságiőr a boltban, aki gyanús alakot lát, és mindenáron el akarja csípni. így végig zsebretett kézzel mentem, miután álldogálltunk ott 1db-ig a plafont bámulva. a végén megenyhült a néni, s magától információkat közölt velünk a múzeumról.
érdekes volt, mert megtudtam, h melyik híres ember miért az (mérnökök). de már elfelejtettem, nyugi áháháháhá.





Nincsenek megjegyzések: