2011. május 18., szerda

telefon

önamgától beáll az óra a telefonomon. megnéztem 7.36-kor, ekkor 7.04-et mutatott, és most, 7.53-kor 7.53-at mutat.
a pannonnál amúgy is különös dolgok történnek. ami a számlázást illeti. eddig én jöttem ki jól belőle anyagilag. de nem iszok a medve bőrére, mert lehet még zárás az évvégén.

a tenoristák kalóriabombát robbantottak.

kávérádió
aktuális

megszűnt. azt mondják, anyagiak miatt. hát én ettől majdnem bőgök. én összeesküvés-elmélet párti vagyok, nem csak anyagi okokat látok benne. ne legyen igazam. temetni kell a jó rádiókat meg műsorokat. régen, amikor még est fm volt, szenzációs volt. az inkább közösségi rádió volt, mint kereskedelmi- pure rokkendroll. annak vége lett, nagyot esett a színvonal azzal, hogy kávévá váltak. de így is kiemelkedett a sok szar közül. kávé idejében is ha lassan is, de csökkent a színvonal. azért a legkirályabb a milliók reggelire volt, főleg amikor mihálovics kolléga is színesítette a műsort. jajj, szomorú vagyok. pedig vidámnak kéne lennem, mert olyan feladat áll előttem, amihez vidám szeretnék lenni.

bicikli
szombaton volt a big day, amiről 1 másik bejegyzésben számolok be. eléggé kicsináltam magam, még most, szerdán is azt nyögöm. najó, nem is. lehet megfelelő mennyiséget kéne aludnom.
jön 2 amerikai warmshowerses: oua és aua (joshua & laura) hozzánk. 2 napot töltenek majd itt. rizottót főzök majd nekik, mert a lány nem eszik húst. vagy thai sültrizst. az jól ELŐkészíthető, és utána könnyen elkészíthető. majd meglátom. most lesz a wekerlei sodrófa verseny is, amire elfelejtettem nevezni. édes sütivel kéne, de nemtom, mivel. lehet nyomatok 1 máktortát, azt a nosalty olvasói is nagyon kedvelték. és mégiscsak saját recept. meg nem drámaian bonyolult. megpróbálom majd dizájnosra csinálni... neveztem.

fú, holnap megírom abig dayt. addig is...

Nincsenek megjegyzések: