2012. december 14., péntek

kitiltottak

pontosabban kitiltottÁk
gizit
a melóból.
mivel építettek fedett kerékpártárolót, ezért nincs helye itt. a gondnokkal összefutottam 1ik nap, és ő közölte velem. mondjuk vicces, hogy ha nem futok össze vele, akkor simán becipelhetem a bringámat vagy mi. szegény gizi. mondjuk a biciklitárolóba nem teszem, hanem idelakatolok a hátsó lécsőhöz. én nem gyaloglok annyit. nagyon felidegesítettem magam ezen. olyannyira, hogy azt hittem este, amikor végiggondoltam a napot, hogy el sem tudok aludni. olyan jó volt behozni a biciklit a melegbe. most meg mi lesz ha esik? vagy akkor ázok el, amikor esetleg beteszem a fedett tárolóba a bringát, és idegyaloglok vagy a bicikli ázik el+én amíg lelakatolok ide.
1x minden véget ér...
2 napig kötöttem le gizit a táblához. ma reggel jöttem be, és szerintem már vártak, mert mondták, hogy a tárolóba tegyem. én válaszoltam, hogy annyit nem gyaloglok. nagyon ideges lettem, hogy miért zavarja őket a biciklim. bejöttem, majd kimentem a portán, és lekötöttem az utcára  a bringát.
kész.
mérges vagyok.
bezzeg autóval mindenhol meg lehet állni az udvaron, azoknak ugye nincs parkoló, csak 1 kicsit, de mivel szegénység van, azért az összes talpalattnyi helyet elfoglalják az újabbnál újabb kocsik.
amúgy a bringatároló nem rossz, mert fedett, és olyan izéket nyomtak bele a betonba, amihez könnyű és biztonságos lakatolni. mondjuk nem hiszem, hogy a porta mellől fogják elvinni a bicikliket, de hát lakatolni is könnyebb 1 U vashoz, mint 1olyan régi izéhez, amibe csak az 1. kereket tudod betolni.
szóval nem értem meg a szabályokat, nem tetszik, hogy vége szakad a szokásaimnak. pontosabban nem megérteni kell őket, hanem betartani.
valószínű nincs is igazam. és nem intelligensen kezeltem a kérdést, hanem dühből. leginkább ez zavar az egészben. tehát saját magam.
fú. most is durci az arcom.
iszok 1 tejját. jázmint. az biztos megnyugtat. reklámozom, hogy ilyen jázmin teát vegyetek: stassen. ennél finomabbat még nem ittam. az illat aés az íze is cc. jázmin.

a fényképezőm bemondta az unalmast. el kell vinnem szervizbe, és ott megmondják, hogy javít6ó -e, megéri -e? csak reménykedni tudok.

karácsony
idén felkészültem rendesen. mindenki kap személyes ajándékot.
készítettem 2féle szaloncukrot. az 1ikkel rengeteget szívtam. reggeltől estig a konyhában voltam, csak wcre ültem le. azért jó volt. vmi szakirodalom kellett volna, nem mindent saját kútfőből megcsinálni

1 megjegyzés:

kisédes írta...

meg az én Rhondusomat is