2013. június 20., csütörtök

hárs

azt hiszem, csúcson vannak a hársfák. olyan bódító illatot árasztanak magukból, hogy majd lefordulok a bicikliről. elég sokáig virágoznak amúgy. igazán rendes tőlük, hogy így kényeztetik az orrunkat.  egész évben el tudnám viselni, hogy hársfaillatban tekerek.

taxi
2 (+) élményem is van a taxisokkal kapcsolatban. ne csak foylton szidjam őket. bár nekem nem sok konfliktusom van az autósokkal. időnként van csak.
1. az erzsébet híd után teszek az autókkal 1 balkanyart. nem is kanyar, hisz arra visz az út. szóval a döbrentei utcába bemegyek. az elején 2oldalt állnak a parkoló kocsik. nem sietek. hátranézek, jön 1 taxis. namondom, had menjen, kicsit lehúzódok jobbra, hogy elférjen rendesen a mercijével. kikerült, s nekiállt villogni- megköszönte, öcsém! van ilyen is.
2. jövök a fő utcából a lánchídi körforgóba. adnám az 1.bbséget a taxisnak, erre beenged.

paleolit
már megint elkezdtem ezen agyalni, hogy akkor most micsináljak? megpróbáljak áttérni vagy sem? találtam 1 enyhébb verziót is, ami nagyjából a tejet meg a glutént likvidálja és a hüvelyeseket. még csak a könyv elején tartok. a krumplit engedi. csak vicces, hogy olvastam 1 cikket, amiben a krumpli is károsnak van feltüntetve. hol itt az igazság? igazából nincs semmi bajom 1előre. vagy csak nem érzem. mit módosít rajta a táplálkozás? vagyis annyi bajom van, hogy vannak pattanásaim. száraz a bőröm. meg pár kilót le kéne adni... elképzelhető, hogy van kisebbfajta ételallergiám. mindenkinek más jön be. mindenkinek más az igazsága? hogy találjam meg a sajátomat?
a lisztről nehezebb lemondani, mint a tejtermékről. rétes. bukta. tészták. a kína tanulmány megengedi a glutént, csak teljeskiőrlésű formában. viszont a tejtermékeket nem.
valahogy rá kell találnom az én ételeimre.
ez csak pár kiragadott példa. mindenki olvassa el az idevágó (szak)irodalmat és döntsön.

mika
megvettem 1 koncert dvd-jét. vicces. szeretem ezt a hangulatot meg designt, amit hordoz. és jó nézni, hogy mennyire örül a koncerten, csak mosolyog, mosolyog. augusztus 10-én lesz a szigeten a mika koncert. baszki, 14 ropi a jegy. azért elmegyek, had fogyjon a kártyáról a mani a kultúrára.

meleg
eddig nem volt semmi bajom ezzel a kánikulával, de mostanra sajnos van. fáj tőle a fejem. amikor éppen eszek vagy iszok, akkor nem fáj, különben igen. pedig pozitivan állok hozzá már régóta. mégis nyomja a fejemet.

Nincsenek megjegyzések: