2013. október 6., vasárnap

elütöttek

azt hittem, nekem sose kell ezt a címet leírnom...
majd ha újra tudok 2 kézzel pötyögni, akkor leírom az egész sztorit.
addig legyen elég annyi, hogy bal alkarsérüléssel megúsztam, és hibás voltam, akárcsak a rendőr, aki elütött. persze valószínűleg a nyakamba akarják varrni majd az egészet...
gizi váza kuka, többit nem tudom. nem így gondoltam szegény gizi végét...

újra kell tanulnom gyalogolni. na, nem azért, mert bármi baja is lenne a lábamnak, hanem mert elszoktam a gyaloglástól.

és a 2 biciklitúrával is tartozom még...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást!
Remélem nincs törés vagy egyéb pl. műtét.
Sajnos maon mindig a rendőrnek (és a civil haverjainak) szokott igaza lenni...

Névtelen írta...

Kedves Andi!
Most hallottam Balázstól, hogy mi történt. :-(
Nagyon sajnálom, de jobbulást kívánok és remélem, hogy jövőre ismét együtt mászhatjuk a hegyeket!
A legjobbakat kívánom!
Gábor

ferkó írta...

Hajjaj, jobbulást kívánok! Azért az nagy megkönnyebbülés, hogy "csak" egy alkarsérülést szenvedtél. Remélem hamar meggyógyulsz!
Üdv!
Feri

zsempi írta...

köszönöm mindenkinek! igyexem felépülni. bicikli nélkül nem tudom magam értelmezni...vagyis 1előre igen, m derékszögű karral eleve lehetetlen. hm. keresem az esetből következő tanulnivalókat.
1 ujjal gépelve lassú lesz, de nekilátok a sztorinak lassan. most már látom, mi történt. állítólag nem sikerült még tisztázni, h mi történt. várom, h értesítsen a yard, már híre ment... itt nem tudok új bejegyzést írni, majd máshonnat.