2014. december 29., hétfő

első hó

tessék, ilyen ügyes vagyok, hogy a bábukkal megpakolt vödröcskét  a 18 db dobókockára tudtam helyezni 2014. december 24-én este. a dátum persze lényegtelen.
meg nincs is semmi különös.
az akasztott ki legutóbb, hogy a mutterék az otp-nél vannak, és a számlatörténetet csak 90 napig lehet visszanézni, és felszámolja az sms-eket, amiket tranzakció megerősítéskor küld. szerintem ez gáz. mikor váltanak végre bankot?! rabló banda. amúgy is valószínű, hogy az összes rabló banda, de az otp különösen annak tűnik... még mindig a múltból él ./?
közben leesett az első 2 hó. a 2. maradt meg.
én már lapátoltam is. tegnap délelőtt megerősödött a szél, s egész éjjel dolgozott, csinált kim hófúvásokat. sok hó nincs, tehát a hófúvások is kicsik. jól megkeményedett a hó, lehet darabolni.
emlékszem, amikor kicsi voltam, milyen nagy hófúvások voltak. hú, de jól nézte ki! persze akkor is meg akartam fagyni, (szinte) bőgtem, annyira fájt a kezem a hidegtől. most végre kihasznál6tam a fényképezőgépen a hóban fényképezés funkciót.
na, ennyi.
csodás 2015-öt kívánok mindannyiunknak!













Nincsenek megjegyzések: