2010. november 18., csütörtök

tegnap meló után 1xűen hazatekertem.
amióta tesóm rámszólt, hogy nagyon mozog a felsőtestem, mikoözben tekerek, megpróbálom visszafogni magam, és csak lábból tekerni. így valóban 6ékonyabb, bár biztos volt izomlázam tőle múlt 7en. aztán a tekrőizomláz meg a seggreeső izomláz összeadódott, és már nem tudtam, hogy valójában hol i és mi van.
az arany bicikli kipróbálása sima cipőben történt. hát kurva szar volt abban tekerni és nem spd-ben. ilyen hamar hozzászoktam. nem győzöm hangsúlyozni, miylen jó választás volt ez a cipő. az év legjobb döntése lehet. á, nem, az év legjobb döntései között van, inkább így mondanám.

(minden 2. szót elgépelek. bezzeg ha kézzel írok, sem helyesírási hibát nem vétek, sem nem írok ö-v. itt meg ez az elgépelés... lassabban kellene ütögetnem abillentyűket. amúgy meg lassú vagyok.)

szóval a sparban bevásároltam, aztán otthon lefeküdtem aludni fél órára. borcsa felébresztett, akit le is basztam este, hogy mindig ezt csinálja, hogy megbeszélünk valamit, és akkor tutira nem az lesz, és ez engem idegesít.
nem sokat pihentem, mert csörgetett tesóm is, hogy mehetek, megcsinálja a fékemet. gizellát megfúrta, idegeskedett, hogy ahányszor hozzányúl ehhez a biciklihez, mindig gáz van. végül sikerült megcsinálnia, így most jobb valamivel a fék, már csak normális, új fékbetétek kellenek, mert baromira elkoptak ezek.

tesóméknál vacsoráztam. utána játszottunk a gyerekekkel. kamilla most rámbízta a pénztárosi feladatokat. eddig mindig én vásároltam nála. nagyjából visszaidézek 1 vásárlást:
-szervusz kedves vevő!
-szia
-mit szewretnél?
-1 könyvet.
-melyiket?
-a minimaxost
-tessék, itt van, 100 lesz.
-köszi
-én köszönöm, hogy nálam vásároltál, viszlát
-köszönöm, hogy nálad vásárolhattam (integet)

annyira jóóó.
virgácsról leszedte eli a ruhát, és mondta neki, másszon ki a fürdőbe. el is indult, de ott feküdtem én a szoba közepén, mert kamilla estimesélt nekem, és játszásiból aludtam. végül is keresztülmászott rajtam virág- annyira vicces volt. majd leült a szőnyegre és vigyorgott, sőt integetett is nekem. aztán újra szólt neki eli, hogy menjen fürödni, és lelépett.
kamillával játszottunk a fürdőben. 1x csak szól eli, hogy 8 óra, kiszállás.
-kamilla, hallottad mit mondott anya?
-aha. hogy maradjunk bent.
:)
hát 1 élmény volt azt az 1 órát ott tölteni.

és itt van 2 kép a 2 cukiról.

na megláttam a kék eget.

jóga
7főn voltam. 3 hete voltam utoljára- garantált izomláz.
jóga előtt beszélgettünk a mukessel, aki mindig rácsodálkozik, hogy én ilyenkor is biciklivel járok. de hát 20 fok volt, könyörgöm. ez meleg. tán nem hiszi el, hogy a bicikli mekkora szabadságot ad nekem. függő vagyok. el sem tudom képzelni, hogy valami a helyébe lépjen. beszélgettünk a bkv-ról is. azt mondja, utazott a 4-6-oson, és hogy valaki irtó büdös volt, félrevonultak az emberek, de senki nem szólt. indiában ha vki büdös, odamennek hozzá a buszon, és az arcába mondják, hogy fürödjön meg- 1enes beszéd. nekem ezt még tanulnom kell. bár csak az elején lehetnek kellmetlenségek, majd megszokják. ha eszembe jut adott szituációban, hogy mit kell mondani. ált. nem jut eszembe, csak 1 óra múlva. eső után köpönyeg. lehet ha bátor lennék alapból, rögötn eszembe jutnak, hogy mit kell odavágni annak, aki beszól vagy köcsög. néhány m3 víznek le kell folynia a dunán, mire ezt megváltoztatom magamban. túl sokat nem lehet 1xre változni. most változó korban vagyok haha

a petőfi rádióban miért játszk le 1 nap ua-t a számot 3x? olyan hülyeség. minek hallgatom ezt? semmi info nem jön be a külvilágból hozzám az utóbbi pár 7ben. aszem ezen is változtatnom kell, oylan csőlátó leszek, hogy szörnyű. ha erőltetem, hogy érdekel valami, hátha érdekelni fog. a kávérádiót is 1000 éve nem hallgattam. monnyuk éjfélkor mit hallgassak?

villamos és rendőrautó ütközött...

Nincsenek megjegyzések: