2012. július 4., szerda

warm(showers)

itt van ez a nagy kánikula. szerencsére a ventilátor velem ellentétben pörög, így bent könnyű elviselni, kint meg annyit mozgok, amennyit fontos. meglepő tapasztalat, hogy amikor kimegyek az utcára, és érzem a mindenhonnan sugárzó hőt, az 1. 1 percben fázok, ráz a hideg, lúdbőrözök, mintha tél lenne. csak később csillapodok le.
most jött 1 köremail, hogy menjünk le, kapunk ásványvizet. de cuki. 6 flakonnal mindenki. ilyen naggyal, nem ám kicsivel. mondjuk nem nagyon értem, de végül is ha a főnökök is kapnak ezt-ezt meg ki tudja, mit csinálnak, akkor a köznép is kapjon valamit. úgyhogy nekem mint nagy ásványvízellenesnek van 6 flakon bubis vizem :)

zac
olvasom a srác blogját. ő volt az 1. warmshowersesem idén. szerencsére nem ír túl sokat, így bírom követni. persze az angolszótár mindig be van kapcsolva. legutóbbi bejegyzésében iránról számol be, miszerint a nyugati sajtó mennyire eltorzítja a 7köznapi valóságot. azt írja, hogy vendégszeretetük még a törökökén is túltesz. a török szakasz beszámolói alapján már megérett bennem az el6ározás, hogy elmegyek törökországba 1x (részben) biciklivel. nagyon jókat ír róla. tessék, olvassátok el ti is!

zsír
ma rengeteg zsírt juttattam a szervezetembe. megtaláltam 1 hűtőben 1 rég lejárt mascarpone-t. lekanyarítottam ról a1 darabot - el lehet képzelni, hogy mit - és megettem a maradékot kenyérrel. ez lehetett vagy 200 g. most olvasom, hogy a mascarpone zsírtartalma ~50 % (szárazanyagra vetítve). asszem ma már nem kéne többet ennem, csak vizet innom...

barack
a pomázi barackföld várja a szedőket. 400 ft/kg. ez szedd magad barackos. csak du. 4-ig van nyitva reggel 7-től, vasárnap pedig délben bezár.
marad a sárgadinnye meg a banán a legolcsóbb gyümölcs a piacon. nemsokára társul hozzájuk a görögdinnye. 1előre az is drága. és ezek az óriási dinnyék jöttek divatba. megveszel 1et és otthagysz 4.000 ft-ot...elképesztő. tudom tudom, nem a kaja drága, hanem a fizetések alacsonyak. de ebbe nem merülök bele, mert csak felidegesítem magam.

david
jön 1 francia biciklis vasárnap. 2t alszik itt. kíváncsian várom. remélem, érthetőbben beszél majd, mint ...hm... elfelejtettem, hogy hívták azt a cuki arcot... szóval ő.
lassan nekem is szervezni kéne a biciklitúrámat, nem mindig csak álmodozni róla, mint mindenről. bár tegnap komoly lépéseket tettem a lichthof kifestés előtt: vettem homlokzatfestéket, beszéltem festő ismerőssel, aki vetetett velem mélyalapozót is. már csak escset kell- ha nincs otthon, meg csiszolóvászon. és akkor nekiállok. remélem, nem fulladok meg. meg gondolkozom, hogy javítsak -e falat. ehhez gipszet veszek majd, oda jólvan az is.

Nincsenek megjegyzések: