2010. július 27., kedd

cím

hát a címekkel mindig bajban vagyok. mert többfélét írok, mégis milyen címmel lássam el a bejegyzést? annyi bejegyzést meg nem írok, amennyi témám van.
...
még mindig nem tettem közzé. oszt már szerda van. a képen rózsinéni az én elhasznált cipőmben. mekkoraaaa

szék
van 1 100 forintos székem itt a melóban. 100halombattán mértünk, amikor megláttam 1 helyi alkoholista csávót, aki ezt cipelte. mondom attilának, odanézz. nekünk pont ilyen szék kellene, ha lemegyünk mérni. erre attila ki az autóból, s megkérdezi, eladná -e. hóógyne. és 1 100asért odaadta. erre a székre pont ráillik ez a csodapárna, amely arra kényszerít, hogy 1enes testtartással üljek. tegnap kipróbáltam újra. most már annyit jógáztam, hogy a helyes testtartás valóban megy ennek a párnának a segítségével. és így áramlik a prána. de nem. ez a szék mégis magas 1 kicsit

jóga
sajnos a 7végén nem sikerült kipihennem az elmúlt pár hetet, így tegnap reggel is úgy ébredtem, mint akit agyonütöttek. ez az érzés a nap foylamán csak fokozódott- elkeserítő. gondolkoztam, hogyan megyek el jógára. végül is elindultam, előtte piac. a sárgadinnye 7 elején olcsóbb. ma is bemegyek, és veszek pár darabot. megun6atlan. szóval a jóga után 6ározottan jobban lettem, eltűnt a lábamból az ólmos fáradtság.

dinnye
vettem apiacon tejet is. hogy akkor én sárgadinnye levest főzök. kardamommal akartam fűszerezni, amit a nyerstejbe tettem bele. felforralni, hogy így jobban kijön az íze. erre kicsapódott a tej. tehát ebből nem lesz leves. kitettem 1 fazékba aludni. na akkor mi legyen? találtama fagyóban 1 flakon bodzaitalt. ezzel felöntöm, majd teszek bele habtejszínt, és jó is lesz- gondoltam én. forraltam vizet kiolvasztani a jégtömböt. amikor elég folyadék gyűlt össze, megkóstoltam. baszus, ez nem bodzalé volt, hanem füstölthúslé, grrr. így maradt a víz, tejszín kombináció. ... lehet nem kellett volna bele az a kardamom...
kovászoltam uborkát is. hát nem éppne a legszerencsésebb időjárást választottam neki, de meg kellett csinálnom, mert az uborkák kovászra készen voltak.

kamilla
most volt 3éves a főcuki. más nevet kell neki adnom, mert virágot mégsem nevezhetem mellékcukinak. élvezte a felfordulást, ami körülötte volt. téynleg jól sikerült. csak a tortáját szúrtam el 1 kiséé :( kinézetre. belül finom volt. tesóm elmondta, hoyg megkérdezték kamillát, minek örült a legjobban születésnapjakor, és azt felelte: annak, hogy mindenki itt volt- ez milyen menő már, hoyg 1 3éves gyerek ilyet mond!
vasárnap átjött. szombaton avgy 3x megkérdezte, hoyg átjöhget -e hozzánk. mindig nemet mondtunk, hisz az ő bulija volt otthon. aztán este átmentünk a kertbe, hogy megnyugodjon :)
annyira édes ez a gyerek. nincsenek rá szavak. terápiáskamilla :)
lettek van ez a warmshowers.org c. szerveződés. tesóm találta a neten. én is tag vagyok. úgyhogy megvolt az 1. 2 vendégem/vendégünk. toms és karlis rigából. varsótól tekertek, és oda is mennek vissza. 20 (!) évesek. tök izgultam, hogy mi lesz. az én angolommal, hogyan fogok boldogulni, de a végére gészen jól belejöttem. 2 éjszakát töltöttek pesten. átadtam az ágyamat nekik, én átköltöztem dzs-hez a földre. pont a legnagyobb kánikulában voltak itt szegények. fú. szóval mit írjak róluk?
szerdán este érkeztek. nóra elhozatta velem a maradék cachassat meg jeget meg lime-ot, hogy maj dő is legurul pestre, és akkor elfogyasztjuk a lettekkel közösen. hívtam angolul jól bezsélő embert is, pásztorzolit. dzs segítségével összedobtram 1 krumpligulyást, hogy valami étellel mégis meg tudjam kínálni őket. még sosem főztem krumpligulyást, de természetesen finom lett. nem jönnek, nem jönnek, hol lehetnek? 1x csak csörög a telefon, nóra: andikám, megérkeztek már a lett biciklisek? nem még, nem. akkor lehet, hogy őket látom, megkérdezem. így történt az, hogy nóra megszólította őket, s 1ütt tekertek a wekerlére :) a legrövidebb úton.
megetettem őket meg ittunk. szóval menő lett a gulyásom az ő szemükben is:)
másnap persze hoyg nem bírtak felkelni, amikor én, így ott hagytam nekik a lakáskulcsot. ők várost néztek.
csüt este meg a pántlikába mentünk, merthoyg biciklis valami lesz. nagyon nem látszott a hely és a eseméyn biciklissége, de az a lényeg, hogy jól érezték magukat, nevettünk sokat. borcsa beszállt a társalgásba, a többiek nem.
elvittem őke gíroszozni, ahova borcsával jártunk annakidején.
meg izé. szóval tökjó volt, hogy nálunk szálltak meg. így kicsit nemzetköziek lettünk. és rigában már tuti lesz szállásom :)

hideg
nagyon hirtelen lett vége a kánikulának. nekem hiányzik. most fázok. rátettem 1 lapáttal: megettem a hideg sárgadinnye levest. nem melegedtem fel tőle. most forró csalánteát kell innom. vagy az életerőből benyomni 1 bögrével.
a győri keksz reklámja pedig megkívántatja az emberrel a kekszet. bemegyek 1 élelmiszerboltba, és megnézem, hogy valóban természetes összetevőket tartalmaz -e az új keksz. kekszről jut eszembe: mutter kitalálta, hogy kb. ilyen eszközzel készült kekszet csinál(tat) kamiila szülinapjára. én begyúrtam a tésztát. 75-75 dkg lisztből. kakaós-fahájas és sima citromos változatot. valamit nagyon jól csináltam, mert olyan gyönyörű kekszeket nyomtak ki mutterék, és szépen megsültek, hogy hibátlan. isteni lett, sokkal finomabb, mint amit én csináltam itt, pesten. ez már elad6ó minőségű cucc lett. nem, nem fényképeztem le. pedig csudaszép lenne. ezek után csodálkozik valaki azon, hogy megettem belőle vagy 8at tegnap este? mmmm. ezek után meg ne csodálkozzak, hogy úgy gömbölyödök, mint 1 kismama. diósárok lesz ma, úgy érzem...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hö:) szisztéma hasonló, csak kicsit kiterjedtebb, és nem csak bringásoknak : http://www.couchsurfing.org/