2010. július 7., szerda

7fő kedd

leírom a 7végét.
nem írom le a 7végét. először mást. mielőtt kimegy a fejemből. a 7vége hosszú volt és bizonyos értelemben rövid is. több idő kell a megalkotásához. újraalkotásához. megírásához.

sárgadinnye
mászkáltam az 1. sz. vásárcsarnokban, és néztem, hogy ez sem lett olcsóbb. néhol 500 ft< a s.dinnye kilója. végül is tegnap vettem a kispesti piacon 1et. ott csak simahéjú, zöldbelű változatot kínáltak, így kipróbáltam azt. még sosem ettem ilyet, tartottam kicsit tőle. a barázdálthájú sárgabelű sárgadinnyéhez vagyok szokva. nemrég óta szeretem. régen ki nem áll6tam, aztán rájöttem, hogy finom. tavaly is elég sokat megettem belőle. szóval jó választás volt ez a dinnye. nagyon ízlett. felét megeszem holnap. pirosbelű görögöt is kéne venni. mindjárt itt az augusztus, és lőrinc belehugyozik a dinnyébe- úgy meg nem az igazi.

turkáló
kispesten a piacnál van 1 nagy turki. jó cuccokat kínálnak. tegnap elmentünk dzs-vel. el6áriztam, hogy a piros alapon fehér pöttyös fülbevalómhoz veszek 1 piros alapon fehér pöttyös felsőt. sikerült! vettem ármin lagzijára 1 szép borsózöld blúzt, ami nem illik a szoknyáimhoz, tehát szakítok a hagyományokkal, és nadrágban megyek majd. de lehet, hogy ahhoz sem illik, és akkor nemtom minek vettem meg, mihez veszem fel. itt jön aképbe a cipőkérdés is. néha engem is zavar, hogy lepukkant cipőkben mászkálok, biciklizek. vagyis csak poros meg olajos meg koncertszagú, söráztatta-megszáradós. mert bulinzi szépcipőben nem fogok. szóval fejtől bokáIG rendben vagyok, de boka alatt? lézetik -e vmi univerzális cipő, ami kényelmes, nem drága és az én stílusom, nem túl lányos, csak épp 1 kicsit? kell -e léteznie vagy oké az, ha mindig fekete tornacipőben járok? micsoda kérdések foglalkoztatnak... változok? jógára találtam magamnak 1 feszülős nadrágot... ezt külön bekezdáésben...


jóga
tehát találtam 1 zsírúj feszülős nadrágot. ezt megvettem. már belátom, hogy ebben lehet a legkönnyebben mozogni. nemhiába vannak feszülősben az atléták is. lehajolok, és állandóan utána kell igazítani a rövidnadrágot, nem bírok miatta rendesen lejjebb hajolni. meg ilyenek. tehát ezt is meg kell szokni, mint a szivacsos feszülős biciklis nadrágot. pár alkalom után már nem is ciki. győznie kell a józan észnek. persze a melegítőnadrág se rossz megoldás különösen télen. én meg kb. végigfagyoskodtam a telet, mert azt hittem, hogy abban nem lehet mozogni.
tegnap este megpróbáltam fejen állni. majdnem bőgtem. rohadtul nem ment. nemtom hol kéne lennie izomnak, de ott nincs. mert fal mellett 1xű fejen állni, de nem 6ásos. a szoba közepén meg nem bírok fellendülni. sem fellendülni, sem felemelni valahogy a lábaimat.

sárgabarcklekvár ilatot érzek a levegőben. vagy a gondolataimban. múltkor azt mondták a rádióban, hoyg az illatokat nem tudjuk felidézni. dehogyisnem, én fel tudom.

sós karamellamousse
-t csináltam tegnap. kíváncsi vagyok, miylen lesz. ránézésre nem rossz. ha beválik a recept, akkor a maradék tojásfehérjének ez 1 kitűnő hasznosítási formája lehet. múltkor találtam 1 oldalt, ahol maradék tojásfehérjés receptek vannak összegyűjtve. ez hasznos lehet sokaknak.

kórház
cigány faszi: én holnap akkor is hazamegyek, ha zsidó gyerekek potyognak az égből.
a jános kórház 3 szintből áll. nem csoda, hisz a diósárok mentén van. a diósárok könnyebb megmászása tehát a jános kórházon belül. igazából az a szakasza kívül is egész könnyen teljesíthető. mindig elcsodálkozom, hogy mik vannak a kapuk mögött. 1 egész kórház. vagy ha bemegyünk 1 régi kapualjon belülre mennyi meglepetés érhet minekt. nagy kert, sok emelet, boltok, további házak, garázsok, játszótér stb. kívül nem látszik semmi, belül meg 1 külön kis világ.

holnap majd még...

Nincsenek megjegyzések: