2010. június 29., kedd

víztorony

vasárnap kis szenvedés azért megvolt a szombati buli után. kevés alvás, nyomi fej. shoppingoltunk is. ez durva volt. amikor el6ározom, h nem költök többet...
du. kidőltem, és elaludtam. este fél 8 után ébredtem. namondom, még épp időben. annyit ettem fölöslegesen, hogy muszáj volt bicikliznem 1et. budatéténybe a víztoronyhoz. nem jött senki, igaz csak anikót (ezentúl kiírom a neveket) kérdeztem meg. siettem, mert lusta voltam átszerelni a világítást. hogy majd épp besötétedés előtt visszaérek- kis naiv... azért elvittem a térképet, mert múltkor is necces volt az odaút. most jól mentem, viszont hazafele kicsit eltévedtem. vagy legalábbis nem azon az útvonalon mentem, mint jöttem. elég párás volt a levegő. mediterrán érzésem volt, amikor 1x megálltam térképet nézegetni. jött rengeteg szúnyog. uhh. a víztornyot világosban csodál6tam meg. sajnos nem lehet közel menni hozzá. ezt végül is megértem, hiszen mégiscsak 1 stratégiai pont egy víztorony. nemtom mikor világítják ki. szívesen megnézném közelről, ahogy fürdik a kék fényben. volt nyíltnap májusban. basszúúús. megint lemaradtam róla. valakit kell szereznem aki a kérdéseimre választ ad: a) mikor világítják ki b) mikor lesz a következő nyíltnap. jajj, de szeretném látni belülről meg a tétényi fennsíkot felülről.
nagyon jó budafokon és budatéténybenbiciklizgetni. szép sima utak. van emelkedő is.
hazafele így büntettem magam, amiért nem volt nálam világítás: bicikliúton kellett mennem. nagyon kellemetlenül éreztem magam és szidtam magam, hogy lehetek ilyen trehány meg lusta. többet ilyet nem szabad csinálnom. amúgy jó volt menni a konával cucc nélkül. 6ékony. kicsit enyhült a gizella iránti elkötelezettségem.

le vagyok pusztulva. nátha. garathurut. doki azt mondja, nem fertőz. én meg reggel ijedtemben lemondtam a bébinézést. most már mind1. nem megnyugtató 1 anyukának 1 köhögő vendég- jobb ez így.

szombaton felvásároltam a kispesti piac rebarbara ksézletét. fagyi lesz belőle. csak a fagyialappal vannak problémáim, nemtom melyiket válasszam. lehet 2féle kísérletet teszek. így legalább tanulok belőle.

jóga
tegnap csak 3an voltunk. családias légkör. jó volt. a karjaim nagyon be voltak állva. a hídnál komoly erőfeszítésbe került kinyújtanom őket. múltkor rosszabb volt. 1 7 kihagyás is sokat számít.

Nincsenek megjegyzések: