2010. június 22., kedd

esés

először a tegnapi napról. a biciklitúrának új bejegyzést készítek.

esés
nem az esőről lesz szó hehehe. jövök a fővám piac felől a kerékpársávon. du. 5-->mindenhol autók. a villamossínre nem mentem fel, mivel tele volt villamossal meg busszal, így becsempésztem magam a az autók mellé. a betonelemeken lábbal hajtottam magam, végre zöld, rakjuk meg. csakhogy itt túl rövid ideig zöld, mire átértem volna, pirosra váltott a lámpa, gyalogok meg át a zebrán. vannak műanyagelemek is, na mondom, pont fasza, ráteszem az 1ikre a jobb lábam. hát én nemtom mit csináltam, elcsúszott -e a cipőm vagy melléléptem, de úgy borultam be jobbra melléje, mint 1 zsák liszt. zutty. felkeltem, namondom, deégő, baszus, ilyen amatőr vagyok. jött 1 másik bringás, mire odaért, én már nyeregben voltam, 2 talppal a földön. kérdezi, jól vagy? aha, nincs semmi bajom. hát, végül is te tudod, hogy szállsz le a bicikliről. röhögtem. még most is. jobb térdemet be sem ütöttem. fejlődés van.

rozmaring krém
erről most már írok, mert saját tapasztalatból tudom, hogy nagyon jó cucc. az itteni reumatológus doki mondta, hogy vegyek rozmaring krémet. ugyanis fájt a jobb csuklóm. annyira, hogy kényelmetlen volt biciklizni, és amikor el kellett fordítani a kulcsot a zárban (tehát csavaró mozdulatnál), azt hittem, betojok. 1x ráestem a kezemre, amikor még nagyon amatőr városi biciklis voltam, s gyanítom, erre emlékezik a szervezetem. ilyen rozmarong krémet vettem. azóta, ha érzem, hoyg fáj a csuklóm, este bedörzsölöm, és reggelre elmúlik. vagy max. 2 napig kezelem vele a kezemet. a szombati túra után érdekes módon nem a talpam fájt, hanem a jobb bokám kívül. ebbe is 2x beledörzsöltem a kenőcsöt, és elmúlt a fájdalom. szóval ízületi meg izomcuccokra ajánlom melegen minden kedves szenvedőnek. én rozmaringos sampont is használok, az is jó (tulasi). meg imádosm a rozmaringos-vargányás rizottót- sajnos a családot nem győztem meg vele, mert agyonrozmaringoztam, pedig tudom, hogy csínján kell vele bánni, mert nagyon intenzív fűszer.

na, szünet

Nincsenek megjegyzések: