2011. január 25., kedd

disznó

kimúlt mind2:





nagyon finomak voltak. utánoz6atlan ízek jönnek elő ilyenkor.

jóga
fáj a nyakam. már megint túlhúztam v micsoda. ma elmegyek gerinctornára. remélem, az 1xűbb, mint a jóga. le kell járni a bérletet

fix
rájöttem tegnap, hogy eddig rosszul fékeztem. véletlenül más állásban volt a hajtókar, amikor lenyomtam, s kiderült, hogy így 6ékonyabb fékezni. persze a megállás még mindig gondot okoz. 3 nap után ne csodálkozzak... inkább 2,5.kicsit (+)abb a hozzáállásom, mint múlt pénteken.
...

3 megjegyzés:

Kansertes írta...

Szia! Tetszik a blogod. Hogy lettek levágva? Hány kilósak? Jó lenne beszélgetni, légyszi írj emailt, a te címed nem látom.

zsempi írta...

köszönöm!
nemtom hány kilósak lehettek. fejlövés vagy hogy hívják, utána meg szúrás.
amúgy én se látom a te címedet

Kansertes írta...

Oda van írva a névjegy lapon:-)