2011. január 10., hétfő

új év


itt vagyok, nem húztam le magam a vécén. 1 kép:
ki tudja, hova teszi a rendszer.

amikor még volt hó. remélem, lesz még. olyan szép tud lenni. igen sok minden történt, amnéziám alig volt. jegyzetelnem kellett volna.

...mondtam.
felfelé ívelés van amúgy. világosodnak a nappalok. nyúlnak, nyúlnak, mint a rétestészta:
assztaaa. idetette. milyen idegesítő, amikor nem látod a kurzort. úgy indult, hogy mama sugallta, hogy főz pejslit. már írtam, hogy mennyire imádom. nem tiltakoztam, mert annyira imádom. és nekem ez elég is lett volna, de eszembe jutott, hogy múltkor mama a mákosrétesen gondolkozott. most volt idő, és gondoltam, 1 még belefér, nem kell egész délelőtt a rtessel vesződni. meg1eztünk, hogy mákosrétes. szigorúan 1. mert minek annyit dolgozni? és akkor jött mama hátulról: 1 tojásos még belefér, nem? hát de, igazad van, a tojásos rétest is nagyon imádom, a kedvencem. odagyúrtam a 2 tésztált, nyúlt, mint a fene, sok széle lett, laskának túlzás, ezért csináltunk 1 almásat is. egész gyorsan végeztünk. közben mama azon parázott, hogy majd nem tudok összekészülni. de én ha akarom, össze tudom magam szedni.
megállapítottam, hogy a rétestésztának bizony leheletvékonynak kell lenni, különben szar az egész. megérezni. inkább lyukadjon, minthogy sima legyen és vastag.
én rácsodálkozok a rétestésztára még inkább, mint a keltre, hisz itt nincs semmi élőlény=élesztőgomba, ami átalakítja a cuccot. csak pihenteted 1et, ellazul (tanulnom kéne tőle), s nyújt6od. régen rettegtem kinyújtani, mert 1x elszabtam. majd legközelebb csinál vki olyan fényképet, amint éppen az 1mm vastag tészta alá nyúlok 2 kézzel, és rántok rajta 1et. ez videon jobban mutatna.
a videoval összekötöm a hájastésztából készült kifliket. íme:




az élelmiszeren kívül még más téma is van. pl. az italozás.
a sok képtől megkímélek mindenkit, csak még ezt a 2t, hogy milyen ügyes vagyok:

és most elmegyek valamiféle ügyet elintézni. aztán jóga. legalább lesz izomlázam. be vagyok merevedve, meg Ca v Mg hiányom lehet, mert tök 1xű mozdulatra begörcsölök. ez érdekessé fogja tenni a mai jóga órát. csak legyen mukes. fú. angolul meg már csak köszönni és enni tudok. lehet inkább azt kéne erőltetni. eltelik 1 élet a mennyi mindent csinál6tam volna és mégsem csináltam hozzáállással. ugyanakkor mennyi mindent csináltam. lehet nem kell olyan magasra törni, hanem 1 szép vegetativ életet kell élni, ami vidám is 1ben. abból nagy baj nem lehet. ha örülünk 1folytában, az jó. meg 1 nagy mese. de a jógiknak sikerül. miben különbözünk mi itt 529 (jánoshegy) méterrel a tengerszint felett a tibeti 8ezrestől? áhh. no és miben hasonlítunk? most akkor mi hoz közelebb? a különbözőség vagy a hasonlóság? az ellentétek vonzzák 1mást. ez nem illik bele a képbe. inkább a hasonlóság hoz össze. ehez még van 1-2 gondolatom. lehet kár volt ezt leírni, de ha már idegépeltem, nem törlöm ki.
jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: