2010. december 16., csütörtök

gold

váááááá
szarul mentem. pedig figyeltem, h csak lábból tekerjek. hát ez nem nekem való móka.
mind1.
legalább tesóm eljött.
rum
jaaaj, ugyanaz a rum a zwacknál majdnem 1000 forinttal olcsóbb, mint az 1ik nagykerben. az intersparban még drágább.
idegbeteg
több oka van
-a kesztyű. az bazz baromira nem melegít semmit 12.000-ér'. az aldis hozza ugyanezt a színvonalat. ennyit a vaude-ről. igaz reggel a sufniban negyed órán át előhűtöttem a kezeimet. talán ha a "meleg" lakásból startolok, jó lett volna. ugyanis az én kezem magától nem ad ki hőt. ha 1x lehűl, vége.
-gizella. elbasztam aféket tegnap. nem részletezem. a másikkal kellett jönnöm.
-személyes. nem ide tartozik
-az idő. holnap is ez lesz? ilyen hidegben nem fogok 60 km-t tekerni... -8 van.
középiskolai barátnőmet idézem: olyan szar kedvem van, hogy engem már csak 1 taposóakna dob6 fel
-nyakam. ásítok 1et és befeszül a szokásos izom, görcs, a fájdaom végigvonul a nyakamon, be a fogínybe, majd valahol távozik. 1 ásítástól. érted. aztán meghúztam apedált, attól is. ahol befeszül a nyakam, ott ez van. nagyon remek. nemtom melyik szarabb: ez vagy az éjszakai fulladozásaim. amelyek ideiglenesen elmúltak.

most keresek vmi optimista képet... ha nem is optimista, de szép

többet nem dühöngök, megtartom magamnak.
ebből pálinka lesz... :)

Nincsenek megjegyzések: