2010. december 15., szerda






pörcös
szombaton megismételtük a januárit. a fény utcai piacon a legfelső emeleten, hátul a sarokban van 1 lángosos, ahol jófajta, ütős cuccokat kapni. pzoli irányította rá az érdeklődésemet. képzeljük el a lángost: káposzta és pörc keverve a tésztájába. meg valahogy ipari mennyiségű füstöltsajt (néztem 1éb lángosozó kollégák étkét, az övék is rogyásig volt sajttal megrakva), sülés után bevágva, tejföllel, fokhagymával meglocsolva. úristen. kopogtak a szemeim az éhségtől, a lábaim a hidegtől, amikor odaértem a piacra, de ez eltelített jónéhány órára. az 1 adag kötelező forraltbor is megvolt, valamint nagy örömömre 1ik srác felvetette, hogy innánk meg valamit még valahol. így lecsúszott 4 cl rumocska is- teljes boldogság. feledtette velem az aznapi megfagyást.
ja, mert 6-kor keltünk, és tamással kitekertem budakalászig. megérte, mert lát6tuk a napfelkeltét. a 2 kép az árpádhíd pesti hídfőjéről készült. nagyon szép volt. sajnos a rózsaszín-lila képek nem sikerültek jól, pedig a lila reggel nagyon szép tud lenni. így az beépült a tudatalattimba, és ott gyógyít.
szóval budakalászról hazafele már szétfagyott a lábam. szerencsére a patentpedál miatt nem akkora gond, ha nem érzem a lábaimat. bebotorkáltam nagynénémhez, aki nem győzött leb@ßni, hogy mekkora hülye vagyok ilyen időben biciklizni, bírjak már ki 2 hónapot bkv-n stb. én levettem a zoknimat, melegvízbe tettem a lábamat, amit rögtön húztam is ki, mert annyira nekiállt fájni, hogy azt hittem, minimum meg-ő-rülök. majdnem elfagytak. rosszabb volt mint 1 fogfájás. nagynéném szerint csak azért gondoltam ezt, mert nem a fogam fájt. lehet. 20 percet nyavajogtam, meg masszíroztuk a lábam, hogy életre keljen.
tanulság: ha átfagyott vmely végtagod, nehogy melegvízbe tedd, hanem hidegbe. sokkal gyorsabban regenerálódsz.
vissza alángoshoz 1 mondat erejéig. annyira hideg volt, hogy alángosból kicsöpögő zsír ráfagyott a kezemre. akkorát röhögtem rajta!

lidli
ben vásároltam szombaton. pakolom be a hátizsákba a cuccokat, erre mellettem megszólal 1 sziintén pakoló vásárlónő:
-biciklis kislány, kérhetek 1 szívességet?
-persze, tessék.
-igazítsd meg légyszíves a vállaimon a táskákat, mert foylton lecsúszik.- megigazítottam. jó nehezek voltak. nem csoda, hogy nem bírt velük. én a 32 éves biciklis kislány...- köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy!

szombat
csak kiscsoportos foglalkozás volt a tgy-ban. fú, nem voltam józan. amúgy nagyon vicces volt. korei diszkó. azt' előkerült a disznó. balázs már disznót akart vágni nálunk. ejj, vicces este/éjjel kerekedett.

másra nem emléxem.
ja 1 sós tárkonyos csírkére az újításomra (narancsos csokis gyümölcsrizs) nem pazarolok szavakat. tegnap ezt a kiflit sütöttem. ez is sós lett. én nemtom mi van velem. régebben nem sóztam el semmit.

2 megjegyzés:

testvér írta...

nem sós. nagyon finom. kösz

mr.barna írta...

szerelmes vagy azért sós