2010. december 10., péntek

összehasonlításkép(p)



jó és szép dolog a napsütés. szemmel ilyeneket lehet észlelni .

olasz
tegnap az olaszos csoporttársaimmal a test finale után beültünk enni meg lotyogni. elég rövidke volt, és rájöttem vmire: a pizza túl 1xű étel. legközelebb tésztát eszek. abban jobban összeérnek az ízek. és nemtom mi volt a szakáccsal, de nagyon meglepődtem, hogy a spenótos pizzára húsféleség került. először azt hittem, hogy párizsi, már mejdnem kiverte a biztosítékot. hogy mi volt az? fogalmam nincs. 1 spenótos pizzára szerintem elég meredek volt rászórni iylen felvágott darabokat. de nem csak én kaptam belőle, hanem mások is. lehet sok volt raktáron, és el kellett használni. jóízű volt, de spenótoshoz nem illik. én jól megküldtem volna fokhagymával. pizzára felvágott? nekem még a szalámi is fura rajta, azért sosem próbáltam. érdekes, hogy a pizzatésztát mindig nagyon nehéz darabolni a tányérban hiába puha, nincs odaégve. nem rossz 5let, hogy felvagdossák, és akkor kézbe lehet venni. ezt mondjuk csak perforálták. pedig csak végigszaladnak apizzavágóval, és megkönnyítik ezzel a vendég dolgát.
szóval vége az olasz tanfolyamnak. úgy látom, nem lesz karácsonyi buli. idén valahogy minden olyan fura lett ezzel az elköltözéssel. én nemtom folytatom -e. elment tőle a kedvem.

jóga
fal mellett kézen álltunk. meg bírtam csinálni. micsoda fejlődés. csak azért könnyebb kézen állni, mint fejen, mert fel tudok lendülni, és a fal megfog. úgyhogy visszaveszek az érdemeimből hehe.
valamitől még most is izomlázam van. most más rendszerben oktat mukes. több figyelmet fordítunk a légzésre. nyugalmi helyzetben én is tudok hosszan beszívni meg kifújni, de mihelyst összekötjük vmi mozdulattal/mozgással, nagyon lecsökken a belélegzett levegő mennyisége.

szél
tegnap micsoda hátszelem volt hazafelé! felfújt a szél a felüljáróra. repültem.

konyha
kísérletezni fogok holnap. meg megyek pörcöst enni a piacra. és takarítok. fizikai munkára vágyom. a takarítás is alkotás. utca. actu. era. helló. süt a nap. az alkonyban is?

Nincsenek megjegyzések: