2011. április 20., szerda

kisbolt

mégis írok.
viszonylag korán felkeltem, 6:35-kor. már kedd reggel is úgy éreztem, hogy sokkal jobb nekem, ha bőven 7 előtt kelek fel, és nem utána. lehet hogy csak azért érzem ezt, mert április vége van, korán világosodik, és ezért nagyobb lendülettel lehet nekiindulni a napnak.
elpakoltam az edényeket, sőt hajat is mostam- ideje volt.
majd betértem a kisboltba zsömléért, ma keveset költök kajára, mert tegnap túlköltekeztem magam. nem gyakran látogatom ezt a boltocskát, mert kicsi a választék, ám reggelente (1 hónapban 2x) bemegyek pékáruért. szombaton verseny előtt ugrottam be. boltosnő mondja, hogy igen, az ő fiai is sportolnak, keményen, kicsit ellötyögtünk. eddig még nem is találkoztam a nővel, 1 faszi szokott bent lenni. ma reggel ismét a nő volt. 1ik vásárló kérdezte, hogy lesz -e újra az a finom barnasör. boltosnő mondta, hogy akkor rendel újra, 1 amerikai csávó is szokott vinni, nagyon szereti. majd én következtem. mosolygott, és felajánlotta, hogy tegezzem. nusi. anna. így tegeződünk mostantól. tökjó.

bicikli
reggel felfújt a felüljáróra a szél.
alig voltak autók, pedig szokásomhoz  híven 7:30-kor az üllői úton voltam. üres volt az út. nem tudtam 2 kocsisor között menni, mert nem volt.

najóvanna. ennyi.

Nincsenek megjegyzések: