2011. június 24., péntek

legatyásodtam

szó szerint. kiszakadt. tavaly nagy gondossággal megvarrtam, de elvékonyodott a anyag a folt mellett, és keletkezett 1 újabb lyuk..
a boltban meg fönnakadtam hehe. vásárlás után odasétáltam a pulthoz elpakolni, majd sarkon fordultam... vmi elkezdett húzni. hát a nadrág zsinórja beakadt a pultra rögzített kis akasztóba. visszamentem, kiszabadítottam magam közben röhögtem. az emberek nem értették, mi bajom van.
1x a 49 villamoson valamely zipzárom beakadt valakinek a pulóverébe. valahogy sikerült elválasztanunk magunkat 1mástól. épp leszállni készültem, necces volt.

tudom miért kell normálisan rendes asztalnál ülve kajálni. előredőlve sokkal kevésbé esélyes leenni magam, mint a székben hátradőlve...

az üllői úti felüljárón múltkor este találtam 1 villáskulcsot. este volt már, forgalom alig, megfordultam, de visszafordulni csak később tudtam, mert közben elkezdtek jönni az autók. és felvettem. 16-17-es würth. jó lesz az még. ilyet se kell vennem.


végre történt valami:
reggel tekerek a budai felső rókaparton. autók módjával. hallok 1 dudálást. no, mi az? fel sem merült bennem, hogy rám dudálnának. még 1 dudálás. mellém ér -ekkor a batthyány térnél voltunk már- kiszól a kisautóból a faszi, hogy mérnem a bicikliúton mész? nem szóltam semmit. később újra nekiáll dudálni meg kiabálni, hogy menjek a bicikliútra. aztán visszakiabáltam neki, hogy maga meg szálljon fel a buszra és tömegközlekedjen. még 1x elmentem mellette, és kiabált, hogy feljelentelek. intettem neki, hogy jól van, jelentsen.
újra megerősítette 1 autós a tapasztalatomat miszerint csak akkor dudálgatnak meg szólnak be, ha van hely az úton, nincs dugó. különben nem érnek rá, mert figyelni kell.

csak azért írtam, hogy ezt a szép képet közölhessem. majd új erőre kapok, és akkor minden szuper lesz. ha vkit még érdekel.

Nincsenek megjegyzések: