2011. november 9., szerda

hogy kerestem 680 ft-ot
bementem az intersparba teát venni. abban bíztam, hogy adnak vmi akciósat.sétálgattam a sorok között, végül találtam 1 liptonos papírpultot, ahol a kedvenc teáimat 449-ért adták. nagyon megörültem, bedobtam 4-et a kosaramba. pénztár. a pénztárosnő elhúzta -huss- a teákat a vonalkód leolvasó előtt, és kiírta: 615. mi-ííí? kérdezem, hogy akkormostmivan? a pulton 449 volt kiírva. ennyire nem lehetek vak, hogy a 6-ost 4-esnek olvasom. hátkérem ittezvan, tessék a főpénztárba menni. ok.
kifizettem, megvártam míg rendezik a helyi alkeszok üvegvisszaváltását, közben szemléltem a helyi hajléktalanokat, amint nagy gondosan dobálták a sörösdobozokat a műanyag zsákjaikból az automatába. amit visszaköpött, azt 1 másik zsákba gyűjtötték. állítólag van olyan sörösdoboz, ami nem aluminium. akkor vajon micsoda? de ezt lehet írtam már. az ilyen megjegyezhetetlen nevű aldis meg lidlis sörök a gyanúsak. utána kell nézni.
szóval. főpénztárban elmondtam a bajomat, hívtak 1 kollégát a szárazáru osztályról, aki odafáradt, és kérte, mutassam meg, hol láttam ezt. megyünk a teáspult felé a másik irányból. és ez itt a lényeg. ugyanis a másik irányból mind 615 ft-ok voltak a teák. nézem, ereimben megfagy a vér, mégiscsak ennyire vak vagyok, hogy elnéztem totál más alakú számokat, ráadásul 1xre hármat is. rácsodálkoztam, majd átsétáltam a túloldalra.
és kiderült, hogy nem néztem el semmit, különböző árak szerepelnek a 2 oldalon. a szárazárus néni leszedegette a 449-es árakat, addig én ott tipródtam mellette, majd vissza a főpénztárhoz, ahol az és akkor most mi lesz? kérdésemre azt válaszolták: hát visszaadjuk a különbözetet. (én is pont így gondoltam :)

szőlőmagolaj
állítólag az örök fiatalság forrása. a tapasztalatom az, hogy ha szőlőmagolajat keverek bele a gyógyszertári cremor aquosus krémbe -ami kibaszott olcsó lenne, csak ott van a magisztrációs díj, igaz így is sokkal olcsóbb, mint testápolót vásárolni- olívaolaj helyett, akkor sokkal könnyebben felszívódik, jobb a cucc.

meglepő
az úgy volt, hogy az alleycat bulikor györgyike kitalálta vagy borcsa? hogy látogassuk meg őt budai hajlékában szombaton. simán belement mindenki. én még fel is hívtam, hogy jó -e a szombat, mert az munkanap. már akinek.
délelőtt futkostam ide-oda, du. összekészítettem magam, felvettem a legszebb ruhámat, és elindultam. era kérdezte, hogy este megyünk -e valahova. mondom, ki tudja, nem ígérek semmit.

györgyike azt ígérte, hogy főz nekem vegeta levest (fellázadtam a vegeta ellen múltkor), ám nem tette. volt helyette borsóleves. én abból nem ettem, csak borcsa, én csak 1 zsömlét tarháltam. viszont vittem almás sütit, amit erával sütöttünk péntek éjjel. ipariak vagyunk: 1 vödör almát dolgoztunk fel. és mi lett belőle? összeesett. a sütemény nagyon finom lett, csak a végét utáltam csinálni. rá kellett reszelni a tésztát, amit a nokedliszaggatóval tettem meg. ha kemény lett volna (a tészta), akkor 1xűbb. így ö-v csúszkált a dög a szaggatón. legalább 3 ujjamat is lezúztam kicsit.
szóval megittuk azt a bort, és szorgalmazták, hogy menjünk kocsmába. nem volt nagy kedvem bemenni a füstbe. erőt vettem magamon. ha györgyike képes kimozdulni otthonról  szó nélkül, akkor én is. meg a rege közel van hozzájuk. valóban. a csodálatos fehérvári úton kerekeztünk oda. mondom, menjünk az alba regiaba, az füsttelenebb. borcsa ragaszkodott a regéhez, mert annak van hangulata. benéztem. tele van. biztos? aha, hátul van hely.
és mit ad isten?
ott voltak a biciklisek + era! hááát, jól elintézték, behúztak a csőbe, vagy mi. örültem nagyon. fogtam a fejem, hogy úúúú, mennyire jó és hogy mindig kapok ilyen nagyszerűt, hogy összegyűlünk. plusz a 2 kerék a gizibe. komoly.
gyorsan ittam 1 rumot meg némi sört, később még 1 kört meg ki tudja. én. szóval csak módjával döntöttem hehe.
és sikerült elaludnom hajnalban, ám korán fel is ébredtem, majd kiugrottam a bőrömből a szombati nap miatt.

köszönöm minden kedves köszöntőnek a facsebukon innen meg túl is!