2012. április 24., kedd

hm

a gondolat teremtő ereje
amikor pakoltam el a cuccaimat erától, azon gondolkodtam, tyű de nehéz ez a doboz, jó sok ruha van benne, csak le ne szakadjon az alja. erre a bejárati ajtóban szétnyílt, és kifolytak a ruháim. szerencsére nadrágok, és nem zoknik voltak benne.
aztán ránéztem az 1ik dobozra, ami nem volt lezárva, csak jól megpakolva, müty-mütyökkel, ceruzákkal, ecsetekkel, papírokkal, ezt jól idetettem, éppen nem esik ki. erre kizuhant az utcára, gurultak a dolgaim szerte-széjjel. csak 1 autósnak kellett várni, míg összepakoltunk.
később átmentem a boltba csokis croissantért, amikor jöttem ki, éppen kifújta az 1ik parkoló autó alól a kulacsomat a szél... lehajoltam, hátha alatta van a teteje. jól tettem, mert valóban ott volt :)

telefon
most jól felbaszta az agyam ez a hír. telefonadó percenként. meg internetadó. agyam elhagyom. ha 100 évig ülnék, és gondolkodnék, akkor sem jutna eszembe ilyen. szóval rusnya banda ez a fidesz. de ezt nyilván ők is tudják magukról. gondolom valaki csak szólt már nekik. vagy csak szűrt információt kapnak magukról, és az európai bizottság szavait értetlenül fogadják?
milyen lehet orbán viktornak (vagy bárki más embernek, aki megosztja a közvéleményt) lenni, amikor tudja, hogy mennyien utálják? tudja? felkel reggel, belenéz a tükörbe: ez vagyok én. vezető vagyok, meggyőződésem, hogy mindent megteszek a hazámért meg a családomért. nincsenek kételyeim. szeretnek, imádnak, dicsőítenek, nem is értem az európai bizottságot, hogy miért baszogatja az országot, a népemet. mindig bántják a magyarokat. olyan csúnyák...
-ácsi. érdekes módon amikor baszogatja az országot az EB, te azt úgy érted, hogy a magyarokat piszkálja, konkrétan az egész országra érted minden 1es lakójával. közben az EB nem minket csesztet, hanem téged és a társaidat, akik meghozzátok a hülye döntéseiteket. érdekes módon értelmezitek és használjátok ki a nép fogalmát. hazaszeretetet színlelve szivatjátok a mit.
ez az ország 1 nagy feketedoboz. nem is értem, hogy működik még 1általán. rejtély. lehet nem működik már, csak nagy a fáziskésés.
aztán előtör belőlem az ezoterikus meg a tudatosságra törekvő énem, és azt gondolom: leszarom. nem függök tőlük, csinálom az életemet kedvemre, nem akarok ártani senkinek, ha én elégedett vagyok, akkor úgyis minden stimmel velem és körülöttem, több meg minek?
ezt a végletes gondolkodást nagyon felszámolnám magamban, de nem megy.

bicikli
ma részt vettem a  bringás reggelin.finom, friss kakaóscsigával örvendeztettek meg. olyan jó anyagból készült, hogy haraptam, nem letekeredve ettem meg.
van ez a bringázz munkába kampány. a melóban most küldtek körbe 1 levelet, hogy csatlakozzon, aki akar. engem nem motivál, nem neveztem be. lehet ez kihúzásnak tűnik meg közösségromboló magatartás, kicsit furán is érzem magam emiatt. 1x lelkes voltam, és akartam csapatban tekerni, akkor meg nem fértem bele. és megsértődtem :) de lehet nem a létszám miatt. más szervezeti 1ség, és ők nem közösködnek.
most meg minden nap biciklizek, tehát nem számít. persze örülök, hogy van ez, és lelkesíti az embereket, és annyira megtetszik majd nekik, hogy ezentúl gyakrabban ülnek biciklire. mozogjanak csak. de igazából, ha nem ülnek, engem az sem zavar. tavaly is lenyilatkoztam, hogy engem az autósok sem zavarnak :) biztos nem lesz mindenki ilyen, ha 1folytában biciklizek, de én ilyen lettem. alapba megvan bennem ez a kívülállóság. a bringázás amúgy is magányos sport/tevékenység. amúgy meg szeretek emberek között lenni. hát a 2 véglet itt is. nemrég jöttem rá, hogy hajlamos vagyok a végletekbe gondolkodni, nem találom az aranyközéputat. ezt 1x lehet írtam már. hogy van x dolog, van róla 1 véleményem. úgy gondolom. és addig agyalok rajta, míg az ellenkezőjét nem gondolom. hogy lehetne ettől megszabadulni? érdekes, hogy csak most jöttem rá. mindig ilyen voltam?
a critical massel is hasonló a helyzet. régebben érdekelt meg lelkesedtem, szerveztük magunkat csoportokba. 1x csak nekiállt idegesíteni az araszolás, és már nem megyek. mindig rácsodálkoztam, hogy ez így megszerveződött, ilyen naggyá nőtte magát meg híres. és ez tökjó. példaértékű. 1 olyan civil kezdeményezés, ami nem hal el, hanem kitart, erősödik. van jövő (?)

b. zoltán
amióta új telefonszámom van, naponta legalább 1x keresik b. zoltánt, amikor engem hívnak. kereste már biztosító is vagy mifene. 2x- legalábbis úgy rémlik. b. zoltán 1 fuvarozó. nem értem. azt hittem, ha visszaadnak 1 telefonszámot, akkor azt pihentetik évekig. mikor ad6ta vissza? tesztelek. felhívom régi önmagamat... a hívott számon előfizető illetve szolgáltatás nem kapcsol6ó

Nincsenek megjegyzések: