2012. április 20., péntek

nem is tudom, hol tartottam. reggel korán felébredtem, 6:10-kor. úgy éreztem, kialudtam magam, így felkeltem. fejtettem rejtvényt és korábban elindulam. megtaláltam a mester utcában azt a pékséget, ahol gergelyték veszik a kiflit. nagyon finom. 30 ft/db. a tina pékséget keressétek. más terméküket nem kóstoltam, de jól néznek ki. van brownie is meg reformabb sütik. mmm.

bicikli
kicseréltem a stucnit. nem biztos, hogy olyan jó 5let volt. ráadásul nem sorítottam meg rendesen a csavarokat, és az 1ik fékezésnél előrebukott a kormány. gyors kiállás a sorból, és utánahúzás. felisegesítettem magam, hogy elbasztam a beállítást, így a youtubon böngésztem 1 kicsit, hogyan állítsuk be jól a biciklit, így jövő 7en tudományos alapra helyezzük a kerékpár beállítást orsival. addig félretettem az outit, és újra fixxel nyomom. 1. nap elég gáz volt, nagyon lassan mentem. elszoktam tőle 1 7 alatt. azt hittem, belepusztulok, mire hazaérek. nem szeretek a városban országútival menni.
defekt. kimentem attilához nagyiccére, hazafele megtaláltam 1 tüskét. szóval ezzel a gumival lehet defektet kapni. természetesen nem voltam rá felkészülve. volt mindenem, csak pumpám nem. körbekérdeztem a népeket, senki nem hord pumpát. betömtem a belsőt, és negyed óra alatt átgyalogoltam a bringarázsba. ott felfújták, megköszöntem, vettem 10 db foltot- ezekkel a gumikkal már nem lesz olyan veszélytelen járni-kelni, hord6om állandóan a defektjavító szettet :(
visszaértem, munkatársammal beletuszkoltuk a kereket. ezt sem fogom 1edül megszerelni, mert olyan széles ez a tengely, hogy 1edül képtelen vagyok belenyomni a papucsokba. úgyhogy basz6om, hiába könnyű levenni a gumit, ha nem bírom 1edül visszatenni a kereket. hát visszateszem a régi kereket, ha rendszeresek lesznek a defektet. bebizonyosodott, hogy a defektszereléshez erő is kell. legalábbis az én esetemben. igaz régebben is ez volt a másik kerekekkel.
szóval közben elkezdett ereszteni a gumi... mivan? irány vissza a bolt. de már teljes menetfelszerelésben tekertem oda nyeregből kiállva, súlypont előre helyezve. azt hittem, megszakadok, mire megteszem ezt az utat. mondtam a srácnak, hogy megcsinálom, ha nincs idő, nem gond, csak pumpám nem volt, azért a para. a régi belsőmet megfoltoztam, ez került bele. ami leeresztett, azt bevágtam a táskámba, és este megfoltoztam jól.
közben rátérdeltem a felnire, akkor lejött a seb a lábamról, nekiállt vérezni, csak ruhazsepivel tudtam letörölni. mocskos  kézzel, véres, poros lábbal hagytam el a helyiséget.
a szerelő srác mutatott 1 sufni tunningolt outit: a fékkart ahogy húzod be, ott 1 metszőollónak az a croissant-formájú izéje volt ott. na ezt jól leírtam. le kellett volna fényképezni.

jóga
múltkor feltűnt, amikor idén először ültem fel a fehérre, hogy vmi k. nem stimmel. a pinyóban állt 4 hónapot a bringa, nem változtattam rajta semmit, mégis mintha elállítódott volna.
vagy megnőttem? 33 évesen érdekes lenne.
aztán eszembe jutott, hogy lehet kinyúltam a jógázástól. tegnap rákérdeztem a jógaoktatónál, hogy ez lehetséges -e. azt válaszolta, hogy igen. fél év alatt már alakul6tam annyit. fura ez, hiszen hetente csak 1x járok. azt mondja, ez is elég lehet, hiszen rendszeresen megyek. juhéjj.
tegnap amúgy jól megdolgoztam magam jógán, a hátamban is izomláz van. nagyon odafigyeltem arra, amit csinálok. egész jól kikapcsoltam az agyam, nem kalandoztam el sehova. kevesen voltunk jógán, 7en. múlt 7en meg nem fértem be. itt az a rendszer, hogy óra előtt 2 órával be kell jelentkezni telefonon. múlt csüt. pedig 17.15-kor telefonáltam, és akkor már nem volt hely.
érdekes, gyakran nehezemre esik eltekerni, otthonról kimozdulni, de utána meg kellemes, jó érzés, és megnyugszom, hogy érdemes volt elvánszorogni. pénteken nehezebben mozgok és hajolok, de hosszútávon meg lazulok. én csak ajánlani tudom. örülök, hogy annakidején edina elráncigált  jóga órára.

kaptam 1 jácint. nagyon dúrva, hogy 1etlen szál virág mennyire képes betölteni az illatával ezt a szobát.