2012. április 26., csütörtök

kenyér


ezt elfelejtettem
szomorúan veszem tudomásul a tényeket. nagyon úgy tűnik, hogy a kenyér megemésztésével gondjaim vannak. legalábbis valamiféleképpen rosszul 6 rám a kenyér. a következő formában: ha azt eszem fő ételnek. pl. szendvics, elrágcsálni önmagában, vajaskenyér stb. ugyanez a zsömle, kifli is.
erre múlt 7en kezdtem gyanakodni. mostanában ha a kenyérféle volt a főtömeg, kaja után baromira elálmosodtam és nehezek lettek a végtagjaim, alig bírtam megmozdulni, csak vonszoltam magam. nincs kedvem tesztelni magam újra. vasárnap reggel ettem utoljára kenyeret, de akkor bőven meg volt pakolva mindenfélével, tehát az ételek között csökkent a kenyér aránya. ha gulyáshoz enném, akkor se lenne vészes- szerintem.
nyilván a liszt a hibás. süteményeknél ez a tünet nem jelentkezik. annak tudom be, hogy a sütikben a liszten kívül más anyagok is vannak, többfélék (tojás, cukor, vaj, gyümölcsök, magvak, ...) és többen, mint a kenyérben, és ezek csökkentik a liszt %-os részesedését az ételben.
ez szörnyű. annyira szeretem a kenyeret! át kell állnom a paleolit táplálkozásra... mert az jó nekem. vagy a félpaleolitra. vagy csak csökkenteni a lisztbevitelt.
szóval 4 napja nem eszek kenyeret. és azt kell mondjam, nem jelentkezik ez az ólmos fáradtság. fáradt vagyok, mert q. keveset aludtam a napokban, de ez nem olyan érzés, mint az ólmos.

cukkrázzda
vasárnap családilag elzarándokoltunk a koller bácsi cukkrázzdájába. isteniek a sütijeik. én körtetortát ettem. ennek az alja omlós tészta, fölötte 1 körteréteg valahogyan elkészítve és a tetején 1 csokis cucc. feltételezésem szerint csoki és tejszín összefőzve. mennyei volt. az állaga, a kinézete, az íze. koller bácsiék ezekben az omlós alapú tortákban nagyon erősek. a szilvás és meggyes változatuk is kitűnő, de az most nem volt. h de jó volt beleharapni abba a tortába. itt van most is előttem.

Nincsenek megjegyzések: