2012. április 9., hétfő

húsvét

akkor most több lesz a kép, mint a duma

egy 1xű MI EZ? feladvány
 
műveim. remélem, boldog volt a húvétja minden kedves olvasónak


egy bonyolultabb MI EZ? segítséget később tudok mutatni

patron
ezt leírom, aztá megyek medvehagymát pucolni
apa elment boltba, kértem vegyen habpatront. felkészítettem, hogy horror az ára, én a nemtudommilyen márkájúért (nem liss, az tuti) 1190 ft-ot fizettem az intersparban. 10 db-os csomag. az 5-ös liss betétdíja 35 ft lett volna 1 kis sparban. erre apa a körmend sparban 293 ft-ot fizetett egy 5 db-os liss habpatron csomagért. kicsit dúrva, mi? háromszor drágább az 1ik, mint a másik. így lényegesen olcsőbb szórakozni a habszifonnal. oda kell figyelni kurvára.

baaa: átvariáltam a háttérképet, és hozzáigazította a betűszínt...

Nincsenek megjegyzések: