2014. május 5., hétfő

mindenféle

london
erről majd később írok. megvannak a jegyzeteim. ezek inkább benyomások, nem tudok köréje sztorit kerekíteni, csak rövideket. ellentétben a

luxemburg
i biciklizésről, amiről már gyártom a kisregényt. rest voltam jegyzetelni, 2 nap után abbahagytam, de aztán meggondoltam magam, hátha valamit vissza tudok adni a történésekből a szöveggel illetve a képekkel. mert annyira jó volt, hogy nem marad6 nyom nélkül. a romániai és osztrák bigezésről sem írtam semmit, tehát ennyivel tartozom. tartozom de kinek? magamnak?

víztorony
amikor 1x jöttem haza nemtom honnan, megláttam, hogy csillognak a gázgyári víztornyok, és 1éb tornyok tetői. mostanra sikerült találnom róla némi információt. szóval nagy boldogságomra felújítják őket. azt terveztem, ha milliárdos leszek, majd én csináltatom meg. erre elég kevés esély volt, ui. a) nem lottózom b) nincs kilátásban hipergazdag férjjelölt.
tessék, a video

az április tehát elég nemzetközire sikeredett. nagy öröm ez számomra, szerencse, hogy felettem van a plafon, különben elszállnék :)
majd jövök.

Nincsenek megjegyzések: