2014. május 23., péntek

o. nagy gábor

elnézést az igen tagolt címért, de hát ha 1x o. nagy gábort így hívják, nem tehetek semmit.
előszedtem a magyar szólások és közmondások c.könyvét. emléxem, a bőrtok bélán vettem az alexandriában. bocs, hogy mindent átkeresztelek, de f.zoli fogadott testvér annakidején megfertőzött ezzel. s szerintem ez szórakoztató. legalábbis engem szórakoztat. és mi fontos az életben? hogy szórakoztató legyen. ha vmi szórakoztató, akkor az jó nekem, jó a világnak is, mert jókedvem van tőle, és széjjel sugárzom a (+) energiát, s minden(ki) boldogabb lesz 1 picit. a soha végetnemérő (+)/fordított mókuskerék.
szóval előszedtem ezt a könyvet, mert kerestem benne 1 közmondást, ami nem jutott eszembe pontosan.
rátaláltam a szalonna kulcsszóra. már párszor végigolvastam a szalonnás közmindásokat illetve szólásokat, ám még most is jót derülök rajtuk.
régebben -amikor szakvizsgára tanultam- és nem bírtam tovább görnyedni az anyag fölött (olyan 20 perc után) fellapoztam ezt a könyvet, s vígasztaltam magam vele. vagy betűrejtvényeket oldottam meg. tehát nagyon hasznos volt a szakmérnöki, mert más, nem szorosan hozzákapcsolódó ismeretekre is szert tehettem általa...
ni:
emberkedik, mint szalonnabőr a parázson= gyáván meghúzza magát
hogyne égne a szalonna, mikor a ganéj is bűzölög!= ha a hitvány ember is dicsekszik, más méginkább teheti.

jázmin
az én jázminbokromon van 5 virág. tesóméknál  van 1 nagy jázminbokor. azon meg van rengeteg virág. és olyan illata van, hogy el-á-ju-lok. imádom a jázmint. én nem is tudom, hogy jöttem rá, hogy imádom. gyanús, hogy horvátországban, amikor jöttünk haza valahonnét. bicikliztünk. az nagy só volt. nem emlékszem, hogy megörökítettem -e... megvan. ez elég királylány volt. ... újra elolvastam. múltkor pont eszembe jutott az 1ik kanyar ebből a horvát túrából. ez is szenzációs volt. szóval értse meg mindenki, hogy miért fontos a bicikli. persze, akitől várnám, hogy megértse, úgysem olvassa ezt. néha fáj, hogy 1-2 dolog mennyire jó. és hogy milyen jó dolgom van. nem panaszkodok. ez nem is a jázminról szól. és? a jázmin csak elindított 1 gondolatfolyamot. asszociálgatok. ezt nagyon szeretem. annakidején robi haverommal asszocirajzolni szoktunk. az is királylány volt. ezt megmutattam tesóm leánykáinak is, és kamilla már tud ilyet játszani. tök jó szórakozás. a lényege, hogy rajzolok vmit, s arra te asszociálsz, s rajzolsz vmit. ez 2 dolog mentén mehet: forma és tartalom. példa a világossághoz: rajzolok 1 villanykörtét. te forma alapján rajzol sz 1 körte gyümölcsöt, vagy tartalom alapján rajzolsz egy ... egyöööö... napot. mivel az is fényt bocsát ki. és akkor így tovább. amelyik éppen hamarabb eszedbe jut.

kéne 1 fényképező. vagy megjavíttatni szerencsétlen canont. de rohadjanak meg, hogy alig élte túl a garancia-időt... tehát inkább én vagyok a szerencsétlen, nem a canon, hahaha.

fáj a kezem.
na, azt leírom, mert csodával 6áros:
biciklik
1ik nap észleltem, hogy a coppi 1. kereke igen lapul. óvatosan hazatekertem, majd nekiálltam szétszedni. kedden pumpálta fel orsi, gyanús volt, hogy vmi lassú defektet ö.szedtem. találtam a külsőben 1 nagy fémdarabot. küzdöttem, mint disznó a jégen, azonban nem bírtam leszedni a rohadék contit. megfogadtam, hogy többet nem veszek continentalt. bőgtem. eltörtem 1 gumleszedőt. végül átvittem a bicikliboltba, hogy cseréljék ki a belsőt, mert számomra ez fizikai képtelenség, égő, nemégő ez van. fájt a kezem, éreztem a törött csontot . a szervizben mondták, hogy ezek a pluszos gumik ilyenek, az imént jött be 1 hasonló. remek. belefújtak 8 bart, majd távoztam.
reggel fél 6-kor felkeltem, hogy megrakjam a hhh-et. a colnagon elbasztam vmi csavart, ezért elindultam a coppival- ha már 1x felkeltem. a szépvölgyi alján nagy szisszenés. leeresztett a dög. miafene:? leálltam, ám hiába fújogattam, rögtön leeresztett. hazasétáltam nagy morcosan. igen durcás képet vág6tam. elszúrt 1 reggel. ó, még most is átélem azokat a pillanatokat, s eltűnik az arcomról a derű.
mivel a conti külső leszedhetetlen, így betettem a colnago első kerekét a coppiba, s elzúztam a tanfolyamra.
du. megpróbáltam orvosolni a defektet- még 1x vissza nem megyek a bicikliboltba ezzel alapon.
annyi jó tulajdonságát felfedeztem a conti külsőnk, hogy ha sokat hajlítgatom, akkor könnyebb vele bánni. tehát hetente le/fel kéne tenni, s bejáratódna.
na. az 1. defektes belsőt 3x vizsgáltam meg víz alatt, nem találtam rajta lyukat. a semmiért cseréltettem ki?!
na. majd' vért hugyoztam, mire végre sikerült leválasztanom a külső 1ik felét a felniről. a belsőt is nagy nehezen kiimádkoztam. találtam rajta 1 lyukat, amit megragasztottam. aztán felfújtam. még mindig ereszt a rohadék. háh, kiszakadt a szelep. azt ugyan meg nem ragasztom. nagy nehezen kiműtöttem a belsőt, s betettem az épet. mire visszatettem a külsőt, tényleg leizzadtam, s izomláz lett az alkarjaimban, különösen a balban.
hát ezt k. fölösleges volt leírni...
mind1.
ma ilyen nap van.
és mi van még?
ma vettem 1 új look delta piros stoplit, meg 1 wher's wally csíkos (piros-fehér) zoknit, és közöltem az eladólánnyal, hogy más pirosat nem kérek. ez a sör miatt volt mind. nem bírom már az alkoholt? jaaajj, ez a sok változás... kíváncsian várom, mi jön még.
azt nem tudom, hogy mi jön, de tudom, mi következik: kimegyek az eperért az udvarra, és elteszem magam holnapra. talán bírok aludni 6 órát.
így jó lesz.

Nincsenek megjegyzések: