2014. július 4., péntek

3 rövid

múltkor jöttem le az istenhegyin a reggeli biciklizés végén. a nagyenyed utcánál pirosat kaptunk. lassan, bal oldalon csorogtam a kocsisor mellett. 1x csak látom, hogy az 1ik sofőr kiköp az autóból, de már nem tudtam mit csinálni, és belegurultam. szerencsémre nem a fő áramba mentem, hanem a szélét kaptam el, de így is jutott kb. a számba... hát, így már nem nehéz megérteni, hogy kapott vmelyik régi punk zkr. énekese 1ik "rajongótól" hepatitis fertőzést. abban az időben ugyanis nagy divat volt köpködni a színpadra. mondjuk nem vagyok abban biztos, hogy pont köpéstől kapta, mert akkoriban aztán mindent és mindenhogyan  felszippantottak és belőttek maguknak...

tegnap vártam a meló előtt tesómat, s kilép 1 faszi az ajtón, bemutatkozik, xy, az izé üzemeltetésétől, s megkér arra, h ne ezen az új ajtón (kb. másfél éves) hozzam ki a biciklit, mert megkarcolja az ajtót. /közbevágok: mi, a gumi?/ ott van a túloldalon a kerékpártároló.
amúgy persze igaza van. én ön6almúlag kezdtem el az irodában tartani a biciklit. és tökjó biciklitárolót építettek, csak éppen 300 m-t kell csattogni tőle az irodáig. kinek van kedve gyalogolni? gyalogoltam fél évet :)
arról nem beszélve, hogy érdekes módon az autókkal az egész kerteben bárhol megáll6nak, de a biciklivel csak a tárolóban lehet. pedig közelebb is van hely. futottak/kiabáltak már utánam, hogy tegyem le a tárolóban. akkor is röhögtem rajta. nem bírom a szabályokat. az értelmetlen szabályokat. kb. én vagyok az 1etlen ember ebben a kuplerájban, aki egész évben biciklivel jár, de ez sem 6ja meg őket. mondjuk nem nekik csinálom, de akkor is...

piac. mondom a srácnak, hogy ezt és ezt kérem. kérdezi, biciklivel? igen, de miből gondolod?  nem volt nálam a sisak, azt odalakatoltam a biciklihez. sőt kesztyű sem. és akkor: hallottam, hogy kopogós cipőben jöttél. jaaa

plusz
így tanulok
másikbalázs meglátogatott 500 év után. javasoltam, hogy ne menjünk el biciklizni, mert szarul állok. de ugorjon be meló után. hozott 1 üveg bort. azt megittuk. volt még 3 belga sör. azokat is. aztán 2 pilsner urquell is maradt a szüleim után. vége. majd elmentünk a sörboltba, s vettünk még ötöt. ezek után ... szóval ennyi erővel biciklizhettünk is volna egész nap... és még illumináltan sikerült megírnom a biztosítónak a panaszlevelemet, amire reagáltak is a minap, hogy 30 napon belül megvizsgálják :)

3 megjegyzés:

norbijúzer írta...

ja, az irodaházban nálunk is pampognak a bicikli miatt, már lassan a kurvaanyázásnál tart az egyik biztonsági őr, pedig oldalt, a teherkapun viszem ki a bringát. ráadásul 1000 éves ős szoci irodaház, olyan lepusztult, hogy az koszolja össze a biciklimet, nem fordítva... de azért csak pampognak...
idióták. biztos valamelyik biciklisgyűlőlő fő tulaj kitalálta, hogy a bicikliknek még a hírét se akarja látni az ő szemétdombján...

zsempi írta...

ezek szerint van még hova fejlődni. az épületekben rosszabb a hejj-zet, mint az utakon?
gyorsan megoldották a kérdést: a portásnak azt mondták, mínusz ötezer, ha beviszem (bevisszük?) a biciklit.
a szabályok nem tűrésének tehát megvannak a következményei...
és ha a colnagoval jövök? azt nem fogom kint hagyni. pedig néha azzal kell jönnöm.

norbijúzer írta...

akkor keresd meg a legnagyobb főnököt, aki értelmes a munkahelyeden, majd közösen keressétek meg a ház üzemeltetőjét/tulajdonosát, akivel talán lehet normálisan tárgyalni a bigott szabályok megváltoztatásáról.