2009. október 8., csütörtök

málnasapka

a képernyőn a hátterem 1 halom málna. nagyon jól néz ki. szeretnék 1 sapkát, ami úgy néz ki, mint 1 málnaszem. biztos jól állna. olyan fejrehúz6ó formája van. a gizella málna-vaj színű lett volna, ha dizájnosra akartam volna megcsináltatni. akartam valamennyire, de aztán győztek a mocskos anyagiak. a szép festéshez már szép alkatrészek kellettek volna. így az álomszínkombinációt az életem más területén fogom érvényesíteni. a sapka kivitelezésén még gondolkodom. ha megcsinálom, sok munka lesz. és nem biztos, hogy hordani fogom. úgy járok vele, mint a műanyag táskákból varrt esőkabáttal: kurva sokat dolgoztam vele, iszonyú ronda lett, minden csak nem vízálló. érleltem a fiókban 1-2 évet, majd ki akartam dobni. tesóm azt mondja, ne, ő majd elhordja. aztán gyorsan meggondolta magát, hogy inkább mégsem, hátha megverik az aluljáróban... hát igen. cseppet színes volt. az a régi skálás reklámszatyor, amin nők vannak karácsonyi cuccban. akkor a sárga-fekete centrumos zacskó. ilyeneket kell elképzelni.

tegnap majdnem bőgtem. az utolsó csepp a pohárban 1 taxis volt. gondoltam, szabad utat engedek a dühömnek és bőgve megyek haza, az időmbe belefér (gyalogoltam), nem lát senki. erre megszólalt a telefonom. így kénytelen voltam az önsajnálatot befejezni, és felvenni. keserűen vettem tudomásul, hogy a hívó lelki nyomorúsága sokkal nagyobb és folyamatos. még ha ezt viccesen is adja elő...

mostanában alig írok. pedig iszok is...

nehéz az olasz. rengeteget kéne tudni. rengeteg szót. mi ennyit nem vettünk az előző 2 tanfolyamon. ráadásul k. nehezen értem. szóval nemtom mi lesz így. elég szarul állok. megint az aljába tartozok... ami engem ugye sosem motivál jobb teljesítményre.

szanfransziszkó! 4felé törik a dió de úgy ám, hogy mind a 4 negyed bentmarad, ütvefúróval kell kiszedni.
hogy pucolnak diót? hogy maradnak egyben a diók? nekem sosem sikerült. baromi ideges voltam emiatt. ugyanis ha sokszor kevés bent marad, az 1x sokká dagad, és máris elkeserítő a hejjzet. áááááá

Nincsenek megjegyzések: