2009. október 12., hétfő

nyomtatás

tanítson meg vki kommunikálni
annyira elegem van 1rsézt abból, hogy az emberek össze-vissza pazarolnak, másrészt meg abból, hogy nem tudok nekik ész érvekkel, nyugodtan előhozakodni, hogy miért is ne tegyék.
amióta van nyomtató meg számítógép, több papír fogy, mint előtte. az emberek 1 része (nemtom, hogy a többség -e, de gyanítom, hogy a többség, mert pesszimista vagyok) csak megnyomja a gombot és már nyomtatja ki a sok fölösleges dolgot. olyan kibaszott egyszerű így. semmi felelősségérzet nincs bennük. nem az ő pénzük... én megérteném, ha szigorúbban vennék a papírfelhasználást. ott van atetüs zámítógép, mindenki emailezik, el lehetne küldeni 1 csomó mindent így, de szarnak rá vastagon. utálom ezt apazarló rendszert.
nem tudok ebbe belenyugodni.
"... én nem szarakodok vele, hogy összetömörítsem, azért van a nyomtató, hogy nyomtasson, dokumentálni kell, nem látom,... "

ráadásul esik.
mind1, végül is hónapok óta nem esett. vagy nem tűnt fel nekem. azért jó volt biciklivel jönni dolgozni. szegény goizellát már szombat este is eláztattam. ezért takarítottam le. nem sikerül tolyan szépre, mint múltkor. de legalább van új pedál. 1előre csak atáskámban. nem mertem nekiállni átszerelni, mert esélyesnek tartom, hogy p. elbaszta a hajtókarban a menetet, és akkor meg itt maradok esőben fél pedállal. majd ha száraz idő lesz, átszerelem. és ha nem stimmel, akkor eltekerek, s vágatok 1 új menetet. remélem, sikerül. mert ha nem, hajtókart kell cserélni. arra most nem szeretnék költeni, elég lesz a sisak és a kesztyű is.

annyira rég nem volt eső. felújították a közelünkben lévő parkot. csináltak szép játszóteret agyerekeknek, letérkövezték. na a kockákba rajzoltak a gyerekek krétával, és csak vasárnap esett annyi eső, hogy lemossa. mostantól rajzol6nak újra.már jó régóta ott volt. mondjuk az aszfaltrajz végett vár6ott volna még az eső, mert rengeteg hely volt újabbaknak. na mind1. ezt figyeltem 1 ideje, hogy mikor újul meg a térkő.

kezd világosodni.
jó lenne, ha tudnék bicajjal menni jógára. megyek szétcseszni a forgóimat. ezt lehet meg kéne bezsélni a reumatológussal. hoyg énnekem kivannak a csípőforgóim. a gyaloglástól is. ennek utánajárok biciklis körökben...

Nincsenek megjegyzések: