2009. december 15., kedd

1,5 kg mák

kb. másfél kiló mákot daráltam le tegnap este. másfél órámba került. pontosabban 2,4 liter volt. nemtom mennyi a sűrűsége. 1etem 1. után vegyipari géptan gyakorlaton az 1ik pk-val a mák sűrűségét kellett megmérni, és erről jegyzőkönyvet csinálni. félelmetes volt. végigröhögtük az egészet, majd a számítógépteremben is, alig haladtunk a jk-vel, pedig megvolt a sablon, csak be kellett helyettesíteni, mégis nehezen ment, csak szenvedtünk. ezt a tulajdonságomat azóta is őrzöm. ahhhaaa, és nem is mák volt, hanem vmi másik anyag, mert azt tudtuk, h a régi jk-ben más anyagot mérteek, mint mi, de nem találtuk meg (nem ismertem még akkor a ctrl+f kombinációt). a gyakvezető srác kiborult rajtunk teljesen, hogy legalább a mákot átír6tuk volna.... most is röhögnöm kell ezen

a kedvenc képem. a katona józsef utcai csokoládéboltban akadtam rá képeslap formájában. zseniális.

nem jönnek az ulmi képek...

7végén kimúlt a disznó.
gyorsan bevégezte, ui. fejbe lett lőve, és aki lőtte, rögtön le is szúrta. jó munkát végzett.
a máááááj a lényeg. nem volt túl nagy, de hát akkor is simán telezabáltam magam vele. túróstésztával esszük. isssteni. pénteken a mama mindig túróstésztát főz (ő gyúrja természetesen), és szombatra marad a májhoz. nagypénteken meg tejfölös bableves meg túróstészta van. hagyomány.
pont pont pont
nem kell a rizsa, csak a húrkába.
más témákat kell írnom, ezért berekesztem a disznóvágásos részt.

Nincsenek megjegyzések: