2009. december 18., péntek

mégis

ugyanis elárulom, hogy tegnap tömeggel jöttem, és ma meg bringával, és sokkal jobban érzem magam. szépen beöltöztem, és menekültesen fel: van rajtam fekete, rózsaszín, világoskék, fehér, zöld és narancssárga. hű. jót tesz a bicikli a léleknek. jól beöltöztem, tök jó volt tekerni.

múltkor átment avillamos a piroson... a tiloson. a kiskörtéről vártam, hogy az üllőire balra nagy ívben rákanyarodhassak, és akkor történt ez. csak bámultam.
a telefonszámlám befizetése érdekes volt: kiírta az automata, hogy jelenleg nincs tartozásom. fene se érti ezt. de hát kiküldték a csekket...


62 kiló vagyok ruhástul. az otthoni mérleg valóban 2-vel kevesebbet mutat. akkor még fogynom kell... karácsony után majd valószínűleg... ááá

a mandulakrémes hájastésztából készült kifli nem 1 nr.1. a töltelék kifolyt jórészt a kiflikből. pedig olyan receptet néztem, amiben szintén kiflitöltelékként szerepelt a mandulakrém. najó, csaltam: a kukoricalsizt helyett keményítőt raktam. biztos köszönőviszonyban sincsenek 1mással.

viszlát sok 7 múlva

jövőre is biszikli

Nincsenek megjegyzések: