2009. december 17., csütörtök

kacsazsír

totál rákaptam a kacsazsírra. zsírpárti vagyok. egyrészt mert jól hangzik, másrészt mert meggyőződésem, hogy a zsír nem rossz, nem ellenség.
meg ez az idei utolsó bejegyzésem. milyen dúrva. most összegeznem kéne az évet? majd jövőre. előre minek összegezzek? jönnek a drágítások stb. 1 nagy vicc, hogy a bkv árait emelni kéne legalább az inflációval azonos mértékben. azért kíváncsi lennék, hogy hány ember fizetése követi az inflációt. szerintem a többségét nem.

ma sütni fogok hájas tésztából sok-sok kiflit. és szombaton megetetek 1et b-val, haha. nem szereti a leveles tésztát. nem értem, miért, pedig a kakaóscsiga is abból van. szerintem blundelből csinálják, nem sima levelesből. meg a rétest sem. pedig nem olyan zsíros szerintem. éljen a zsír!

nemtom megnyitni a cm fórumot...

nincs mit írnom.

B.K.
B.Ú.

Nincsenek megjegyzések: