2010. május 28., péntek

csak az...

...agonizálás megy.
ilyen napok vannak mostanság.

szétcsúszás. megint mélyen a lelkembe ült a gyökértelenség érzése. nemtom, ha veszek sok zöldséget és megfőzöm a petrezselyem krémlevest, az használ -e? meg befalok még 5-6 sárgarépát melléje. esetleg 1 db burgundit. alias marharépa... biztos van vmi a gugliban róla... talán ismeri rajtam kívül vki, hogy mi az.
aki gyökér, annak jó?

a világ legundorítóbb növényének nevét megosztom az olvasóval: hasindító kutyatej.
áááááááá
ezen pörgök mostanság
utolért a növényfóbia
itt a vég
és erre még rájön este 1 kispál koncert... azt hittem, feloszlottak. de nem. már ha györgyikéék eljönnek. ui. haldoklik a macska. vagy legalábbis igenigen szarul van. remélem menthető szegény pára. a pára szót használják élőkre is, ugye?

ki kell ültetnem a paradicsomokat meg a paprikákat.
mennyi feladat. de az a legfontosabb, hoyg elmenjek biciklizni. hátha visszatér belém az életenrgia. dobogókő úgyis spirituális hely. akkor oda kell mennem nekem is. kíváncsi vagyok, hogy a sokhónapos punnyadás mennyire építette le a szervezetemet. a róka-móka nem tett jót neki, azt látom. baj van, ha nem kívánom az ételt...
akkor legalább jó 7végét kívánok

rizottó
a sparban úgy tűnik megszűnt a desparos arborio rizs árusítása. köcsög vásárlók. nem vették és most megszűnik. msot 2x annyiért vehetem a rizottórizst. mi a szart esznek a vásárlók? gyorsfagyasztott pizzát, mi? áhh. de gömbölyűszeműt is csak 1félét lehet kapni, az SOS rizst. 900 ft 1 kiló, bazz. azért annyira nem érzem magam gazdagnak. a papírzacskósba meg nem lehet belelátni. amúgy meg b riszt nem veszek. etessék fel a disznókkal
a spenót haldoklik. le kell szednem, ha már 1x elvetettem. ilyen gyorsan megpöndörödnek a levelei. hallatlan. ez is olyna gusztusalan lesz mint ott fent az.
milyen (-) vagyok. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú

Nincsenek megjegyzések: