2010. augusztus 13., péntek

biciklitúra?

mi más?
nyilvános dilemma
ugye volt az erdély, amin felbuzogtam. aztán jött az ausztria. ezen is. aztán elmentem szemüveget csináltatn: ne terheljem túl. majd szemészhez: semmi bajom. a fejem mégis fáj néha. a homlokom alatt. csak ilyen kis alattomos fejfájás. a szemem fehérjében megjelent 1 piros csík. ez eddig nem volt ott. annak ellenére, hoyg kellemes idő van a szobámban éjszakánként, nem alszok jól.
tegnap hajat mostam végre. már elég iszonyú volt. az 1. mosás után kb. sár jött le róla... a ragasztócsík is lejött, a nagyobbik. a 2 pici még tartja a sebet vagy mi ez. így megláttam, hogy a szemöldököm alatt is van valami vágás.
döntenem kell. még van pár napom.
sok hajam kihullott. persze nem fésülködök meg másfél hete nyomattam iylen fejjel, nem csoda ha 2x megtelt a szűrő. nem szeretem afrissen mosott hajat. száll, lobog, hülyén nézek ki vele. találtam 1 ősz hajszálat, úgyhogy nórikám, megnyugod6sz, én is elkezdtem.

megtanultam szempillát kifesteni. 31,75 évesen. nem rossz. unokatesómtól. lám a fiatalabb is tudja tanítani az öregebbet haha. azt hittem, rosszul leszek tőle, de egész jól bírtam. a szemem körüli matatást nehezn viselem. úgy tűnik, az alsó szempilláim hosszabbak, mint a felsők- persze valószínűleg nem.

...fú látom mutternek elküldtem azt a levelet, amit nem akartam elküldeni. fel kéne hívnom már.

BIG
öcsééém, jól elbaszták ezt. a bejelentkezés után semmit nem tudok csinálni a megújult honlapon. vagy itt a melóban van letiltva vmi?

szigetre fel kell készülni. bazz annyi dolgom lesz
utálom, h alig volt nyár ezen a nyáron. ratyi idő. éjjel meg fogok fagyni. nem akarok táskát vinni. bár vmiben kell becsempészni itaélt. vagy menjek éhesen és hamar rúgjak be? azért a mikára meg acharlie winstonra szeretnék emlékezni. csak a szemüveget le ne verjék a fejemről. vinnem kell szigetelőszalagot is, bármi megtörténhet. szerintem be se kéne rúgnom. de akkor hogy viselem el a sok embert, a sok külföldit, a sok 1éniséget?! micsoda szempontok. ha ezt 1 afrikai éhező olvasná... no de ne hasonlítgassunk, ez mérgezi meg az életet. én ezekkel a paraméterekkel kell dolgozzak, amit kaptam meg összegyűjtöttem. következő életemben lehet 1 nyomorék koldus leszek, és akkor majd annak kell jónak lennie.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha a zászlóra rákattintva átállítod magyar nyelvre, akkor nálam elkezdett működni a BIG honlap.

Gábor