2010. augusztus 31., kedd

vissza

szóval visszajöttem a nagy ... pestBE.
elkezdem írnia biciklitúróról a beszámolót még a 7en. csinál6ok új honlapot. vagyis 1 oylan kéne, amit tudok szerkeszteni. de én ehhez nem értek. a yahoo site builder meg le van tiltva, mert vmi .exe cucc.

szilvilegvár
a családdal otthon a szilvalekvár ügyében legalább 1 órát tárgyaltunk. mondtam, h én hazamegyek főzni, ha pont akkorra érik meg, amikor a szülők nyaralni vannak. akkor aszalni is fogunk, és nem leszek rest kimagozni aszalás előtt. rengeteg szilva van a 3 fán, fele lehullott, de így is sok maradt, úgyhogy lesz sok lekvár. és a szilvilegvár a lekvárok csúcsa. üstben kell megfőzni. remélem van elég üveg otthon. ez 1 esemény.

zöldség
túra alatt alig ettünk zöldséget és gyümölcsöt, nagyon hiányom volt belőlük. otthon főztem 1 ratatouillet. ez francia lecsó. a malackarajon találtam rá a receptre. fú, isteni. elájultam magamtól meg a recepttől is. a pontot az i-re a német szilváslepénnyel tettem föl. ez tuti recept, jobb mint a kelt tészták. ez morzsalékos volt plusz vmi tojásos-tejfölös lötty a tetején. a vasárnapi pizza már csak hab volt a tortán.
ettünk kocsonyát is. végül is nyári étel, hiszen hideg. csak afőzése termel hőt. nem mintha meg kellett volna dögleni a melegtől a 7végén. most meg? a hidegtől kell megdögleni. őszi felszerelésben ülök itt: hosszúnadrág, trikó, póló, mellény, kardigán.

most írok...

Nincsenek megjegyzések: