2010. augusztus 5., csütörtök

esküvő 2

esküvőhöz még
a zenekarról nem írtam. pedig fontos. cimbalom, hegedű, nagybőgő. srácok ezzel kezdték. nekem nagyon bejött. jól nyomták. és a nagybőgőtől 1ébként mindig elájulok, annyira tetszik. nagyon vagány hangszer. következő életemben nagybőgős leszek, nem forradalmár. viszem a biciklin a hátamon. fel a diósárkon hahaha. amikor átváltottak modernre (baszusgitár, dob még vmi), az nem volt oylan jó. az énekes erőtlennek tűnt. pedig gondolom ő énekelt a népies hangszerek mellett is. jajj, úgy meghallgatnám őket most is.

bicikli
a váltóm egészen katasztrofálisan működött sszombaton és vasárnap. nem csináltattam meg, így vasárnap biatorbágyról már 1sebességesként használtam a konát. igaz előtte is már csak a nagy meg aközépső tányért váltogattam. szóval izmosítottam combra. és a combzsír tűnt el először, ahogy ezt tavaly megállapítottam. 7főn aztán bevittem 1 szervizbe a bringát, mert én úgysem tudtam vele mit kezdeni. a bowdenház elkoszolódott, és ki kellett cserélni. örültem nagyon, ám kedden már jajongás volt, dobálta a láncot, amikor nyeregből kiállva tekertem. nem biztonságos. iylenkor magam előtt látom, ahogy elszakad a lánc és leborulok a földre. msotanában sokat megyek a konával, egészen megszerettem a váltós biciklit meg apatentpedált, úgyhogy a gizi is kap 1 másik pedált, és ezentúl csak bicikliscipőre kell költenem, a többinek az anyaga álltában fog elfáradni. állítom ezt MOST. és rájöttem, hogy akormányszarv is 1 istenáldása nyeregből kiállva tekeréskor. szóval kormányváltás lesz a gizellán 1 olyan hajlítottra. nagyon hasznos volt a váltóm berohadása. bebizonyítottam, hogy sokkal többre vagyok képes, mint gondoltam. és a kis dombok megmászása könnyebb nehezebb áttételle nyeregből kiállva, mint ülve. nna. és majd letesztelem magam: gizellával patenttal és hajlított kormánnyal az istenhegyin. hogy a szarba hívják ezt a koskormányszerűt. mondjuk az abaj vele, hogy nem tetszik. de kormányszarv helyett éppen jó lesz. a 6ékonyságot előtérbe kell helyeznem. dobálta tehát a láncot. visszavittem, és csináltak vele valamit. most jónak tűnik. csak a diósárok maradt ki a 7en. pedig növeli az önbizalmat. lehet mostanában már nem megyek arra.

az újpestet most nincs türelmem leírni.
még mindig nyaralnak a népek, nem túl nagy a forgalom.
tegnap végre volt vmi haszna, hoyg a rádióban elmondták a közlekedési híreket: a vámház körúton aszfaltoztak, így kikerültem a szabadság hidat. a lánchíd nem is volt dugig. nyaralnak, ja.
múltkor 2x is leszorított (túl közel jött hozzám) 1 kisbusz v mi az. meg mutogatott a bicikliútra- megértettem. de zötyögjön ő a macskaköveken, ne engem küldjön be a népligetbe. az újesthez annyit, hogy rámentem arra a ratyi bicikliútra, amit a pap károly utcánál csináltak. nem lett jobb. ha nem tehetnek le térkövet, akkor megcsinálják aszfaltosan is ugyanolyan rázósra. ezt miért veszi át bárki is? a zzal akurva úthengerrel miért nem lehet sima felületet létrehozni? vagy direkt tojás és nem kör keresztmetszetűre formázzák a hengert? őrület. és köszönjük meg, hoyg odaépítették. pedig még a szélessége is megfelelő. annyira el kéne verni mindenkit, aki ennek az elbaszásában résztvett. persze az sokkal jobb lenne, ha elvennék a pénzüket, és megcsinálnák abból normálisan. ledolgoz6nának valamennyit esetleg: feltörnék az aszfaltot, s ezt a munakbért levonnánk a költségekből.
voltam a warmshowertől vendégeink: 2 román bringás. 1 fiatal házaspár. minden túrabiciklis jófej, ezt kijelenthetjük. még bejelentkezett 2 francia is, de őket nem vállaltam be, mert én is szerettem volna ágyon aludni meg pihenni valamennyit. nekik persze nem ezt írtam. ez lehet patkányság volt... azt írtam a srácnak, nem leszek otthon aznap este. ez igaz is volt, mert gyereknézőben voltunk abéry családnál. jól ottragadtunk, mert nekiállt szakadni az eső. mire hazaértünk, be is rúgtam. az az almapálinka alattomos. :)

Nincsenek megjegyzések: