2010. szeptember 13., hétfő

mondjuk kecskemét

bicikli
a lábamban van a bugi. a derekamban vmi más. meg kell kovácsoltatnom, hogy rendbejöjjek a csütörtök-pénteki olasz-osztrák bulira. már nekiálltam mozgósítani, remélem, oké leszek. nagyon szeretnék biciklizni, különös tekintettel arra, hogy így eljut6ok olaszországba. már lefoglaltam a szállást is- olaszul. persze csak emailben.
múlt 7en 2x kanyarodtak elém, be jobbra kisívben. ettől kivagyok. basszus, ha 30-cal megyek, akkor ne vágjanak be elém 35-tel, lassítsanak le 13-ra! persze megint nem mentem utána. pedig megérdemelne vmi retorziót. mert lát, hisz nem jön nekem. de gondolkodni azt nem tud. bazz, és nincs hova korrigálni. bár álló autónak még mindig jobb nekimenni, mint mozgónak.
tegnap hazatekertem kecskemétről. kis kerülőket tettem. konkrétan 20 km-rel többet jöttem, mintha végig az 5-ös úton jövök. ez 103 km lett így 3 óra 42 perc alatt. de az 5-ösön amúgy nem a legüdvözítőbb biciklizni, más választásom nem nagyon volt. 2x álltam meg enni, és párszor kérdezősködni, hogy jófelé tartok -e. az aldiban vettem 3 banánt, amiből az 1iket ki kellett dobni, mrt ehetetlen volt: alig bírtam lehámozni a héját, s belül bordó csíkok voltak meg totál száraz volt. szerencsére a másik 2 ehető volt.
tesóm tegnap ki akarta cserélni a fixijén a hátsó lánckereket 17-esről 16-osra. azt mondja, "én is felmegyek az istenhegyin, ha te is megcsináltad. ezt nem hagy6om annyiban" nem tudom szó szerint idézni, de vmi ilyesmit szólott.

jóga
nagyon régen voltam. elhanyagoltam. francba. asszem ma is kihagyom, mert 1000 elintéznivaló akadt, ezt be kell sürítenem 2 napba. tegnap amikor jöttem haza kecskemétről, épp a jógára gondoltam, erre abban a pillantban megelőzött 1 autó, mainek így kezdődött a rendszáma: JOG-...

a múlt 7végéről meg nem írtam semmit. pedig annyira jó volt. akkor közzéteszem az ennyit.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is majdnem ezen a vonalon szoktam menni. Annyi különbséggel, hogy Dabastól Ócsa-Gyál felé érkeztem volna. Szerintem rövidebb. És a forgalom szinte nulla.