2010. szeptember 30., csütörtök

zöld paradicsom

a kiskertből a paradicsom kerülhetett volna ki győztesen. ám amikor biciklitúra közben dzs. írt 1 sms-t, hogy megtámadták a kártevők, tudtam, hogy ebből se lesz semmi. hazajöttem, és tele volt fekete bogarakkal. gondoltam a zöld paradicsomot megmentem, mert dzs. küldött 1 receptet, rántott zöld paradicsom, ami megvalósít6ónak tűnt. savanyúságot nem akartam eltenni 8 db-ból.
kedden kipróbáltam: felszeletel, besóz, 15 perc, lisztez, tojásostejez, kukoricadara+zsömlemorzsi+sok őrölt feketebors keverékébe beforgat, kisüt. finom lett. kicsit savanyú. a panírból könnyen kicsúszik. arra gondoltam, milyen jól be lehetne tölteni vmit a panírba. olyan mint 1 fal :)

kocsma
zoli szokása, hogy kajával érkezik, és a kocsmában eszünk. tegnap is ez volt. hátravonultunk enni meg inni. kimentünk még 1 adag kifliért meg vajkrémért a cba-ba, s amikor fecóval elhaladtunk a pult mellett, nagyon kellemetlenül éreztem magam, h itt zabálunk a kocsmában. megfogadtam, hogy többet én iylet nem csinálok.
az új kocsmárosnő rendes, tegnap is mondta, hogy nyugodtan vigyem be a bringámat, ott nagyobb biztonságban van. ui. a rácshoz szoktam lakatolni, és 10 előtt 10 perccel mindig zsól, hogy hozzam be lécci, mert bezárná az ajtót, s ekkor a kocsmából már csak kifele lehet, befele nem. mondtam neki, hogy az u-lakatot csak flexszel lehet eltávolítani. még mindig ebben bízom.

cipő
még feljebb kéne állítani a nyerget? ez a másik cipőnél nem tűnt fel. dzs. szerint görbén tartom a lábaimat, amikor tekerek, és ezért van az, hogy a nadrágszár lobogós része befele áll, és nem kifelé. asszem nincs O lábam.

hideg
van. fél évig ez lesz. kiábrándító. csak a lehűlés, csak a lehűlés. és vakítanak bennünket a CO2-dal. úgy okoz felmelegedést, hogy lehűlést okoz.

a hegeszt szót miért mondják gyakran heggesztnek? szerintem idegesítő. gáz.

1 megjegyzés:

Györgyi Gábor írta...

Hali !
Megnéztem az eumet történelmi adatait és kiderült, hogy az elmúlt években valóban melegebbek voltak, de idén...
2008-ban 1,39 fokkal volt melegebb, mint az átlag, 2009-ben 0,74 fokkal, idén eddig 1,1 fokkal hidegebb.
Nekem is rohadtul elegem van. Szép, meleg szeptemberünk sem volt :-(
Na majd jövőre ! :-) (a remény hal meg utoljára)